Myth Island
The hunt for Groudon Ghfghg10
Wees een Trainer of Pokemon.
Kijk rond, word lid!

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Myth Island
The hunt for Groudon Ghfghg10
Wees een Trainer of Pokemon.
Kijk rond, word lid!
Myth Island
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1The hunt for Groudon Empty The hunt for Groudon ma aug 01, 2011 8:23 am

Shade

Shade

Shade liep rond door een gebied, ongeveer 5 kilometer van de calor vulcano af.
er deden geruchten de ronde dat groudon hier zou zijn, dit kwam doordat er vele aardbevingen waren geweest, en dat moesten ze, als team Magma natuurlijk nakijken. terwijl hij langzaam stond te ijsberen, begon hij na te denken over zijn verleden. misschien als.
hij sloeg zichzelf kort op zijn wang om zijn aandacht weer bij het onderwerp de houden, groudon vangen.
"waar blijven ze toch..." zei hij, terwijl hij de tijd checkte op zijn mobiel.
toen hij zich omdraaide en in richting van de vulkaan keek, voelde hij de grond lichtjes schokken, wat na een paar seconden stopte.
toen hij achter zich in het gras, voetstappen hoorde aankomen, keek hij niet om. "eindelijk." zei hij rustig toen de passen stilhielden. "komen er nog meer?
-de stappen die hij hoort zijn van de volgende persoon die reageert op dit topic, wat dus een team magma member is.-

2The hunt for Groudon Empty Re: The hunt for Groudon ma aug 01, 2011 10:33 am

Anshu

Anshu

Anshu tilde haar voeten niet erg goed op terwijl ze liep. Ze slofte door het gras, die vochtig waren van de ochtenddauw. Ze was nog niet helemaal wakker, in tegenstelling tot de kleine Growlithe Chiaki die om haar heen rondjes rende. Die Pokémon was een echt ochtendwezen. Anshu's Swellow, Subame, bleef echter ook in deze vroege ochtenduren liever doorslapen en zat nog in zijn Pokébal.
"Weet niet," beantwoorde ze de vraag die in de lucht zweefde. Anshu sprak met korte zinnen toen ze tegen de jongenman praatte. "We zien wel. Ik hoorde dat twee mensen genoeg was om te starten. Rest komt wel achter ons aan, dan, meen ik."

--mijn eerste RPpost met Anshu en het is zo'n prutpost zonder inspi T^T puh--

3The hunt for Groudon Empty Re: The hunt for Groudon ma aug 01, 2011 10:44 am

Shade

Shade

Shade knikte en gooide zijn pokebal in de lucht waar wing uitkwam. de pidgey had nu een rood bandje om zijn linkerpoot en ging ergens op een boomtak zitten, wachtend op de rest van de club om te komen.
"laten we gaan..." zei Shade kortaf. "ik hoop dat je de apparatuur bij je hebt?"
ze hadden dat nodig, om de bron van de aardbevingen te ontdekken, want de bron kon misschien wel groudon zijn, en dan was ie er eindelijk vanaf.
Hij keek het meisje achter hem aan. "nou, waar is het Anshu?"

4The hunt for Groudon Empty Re: The hunt for Groudon ma aug 01, 2011 11:19 am

Anshu

Anshu

Anshu hield een tas omhoog. "Kijkkijk. Hierin," doelde ze op de apparatuur. Chiaki naast haar blafte vrolijk.
Anshu pakte het benodigde apparatuur eruit en zocht naar een bron. "Niet ver hiervandaan zit een epicentrum. Het zijn maar kleine aardschokken, dus het is voor ons veilig om daar te komen, als we goed oppassen." Ze staarde naar het schermpje. "Als we schuin naar links lopen, moeten we het zo kunnen vinden."

--het is zeker laat. mijn berichten zijn echt kort.--

5The hunt for Groudon Empty Re: The hunt for Groudon di aug 02, 2011 11:03 am

Shade

Shade

Shade knikte na het verhaal van Anshu. "ga maar vooruit dan met Blaze" zei hij terwijl hij de charmeleon uit de pokebal liet komen. "ik haal wel in." hij liep achter wing aan, terwijl de pidgey voor hem uit fladderde.
Toen hij uit het zich was verdwenen, pakte hij een tak vast en hees zich eraan op, waarna hij op een dikkere tak klom en tegen de stam aan ging zitten.
"ik zei niet wat ik in ging halen." mompelde hij lachend tegen Wing, die op zijn schouder was gaan zitten. hij streek de pokemon kort over zijn rug en trok zijn kap diep over zijn gezicht, waarna de pidgey erin hupte en zich nestelde in het holletje tussen zijn schouder en keel. langzaam sloot Shade zijn ogen. "even een klein dutje hoor." zei hij, terwijl de slaap hem overmande.

Gesponsorde inhoud



Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum