Myth Island
Blade vs simon. Ghfghg10
Wees een Trainer of Pokemon.
Kijk rond, word lid!

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Myth Island
Blade vs simon. Ghfghg10
Wees een Trainer of Pokemon.
Kijk rond, word lid!
Myth Island
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Blade vs simon. Empty Blade vs simon. di jul 12, 2011 12:41 am

Blade

Blade

Langzaam liep blade de ruimte in. Terwijl hij verder naar binnen liep, zag hij simon staan. Hij ging tegen over hem staan en keek hem recht in zijn ogen. "ik wil u uitdagen." Begon hij en even later stonden ze beiden aan een andere kant van het veld. "dit is een gevecht tussen de gymleader simon en de uitdager Blade. Jullie mogen maximaal 2 pokemon gebruiken" zei de scheidsrechter. "en... BEGIN!. "
Nu meowth!" Riep simon, terwijl hij een pokebal het veld op wierp waar een meowth uit sprong. rustig keek blade naar de,meowth, die sterker was dan hij had verwacht. Hij gooide zijn pokebal in de lucht, waar rain uit sprong. "toto!" Riep rain.
Gefocust keek blade naar de twee pokemon. "rain, gebruik water gun!" Riep blade, waarop rain een harde waterstraal op de meowth af vuurde, maar deze ontweek hem. Shit... Dacht blade, en voor hij weer een actie kon bedenken dook de meowth voor rain. Deze haalde zijn klauw naar achter om hem aan te vallen maar voor hij de aanval kon inzetten vuurde rain een water gun af die hem vol raakte. De meowth schoot achteruit, waarna deze hard terugkwam en rain raakte met fury swipes. R rain viel achteruit maar sprong snel op. Hij schoot op de meowth af waarna hij deze raakte met een scratch. Terwijl de meowth nog van de aanval bekwam, vuurde rain snel een water gun af, waardoor de meowth tegen de vlakte ging. Rain stond al erg voorover gebogen te hijgen. Hij had al veel schade op gelopen door die fury swipes. Langzaam stond de meowth op, maar voor deze weer een aanval in kon zetten, viel hij neer.
"mooi..." Mompelde Blade. Toen hij weer op keek, had simon de meowth al door een aipom vervangen.
"begin!" Riep de schijdsrechter, waarna blade commando gaf tot een water gun. Toen Rain de aanval afvuurde, deed de aipom een snelaanval. De sterren en het water raakten elkaar op het midden van het veld, een grote stofwolk oproepend. Ineens schoot er iets uit de wolk. Het was de aipom die rain de lucht in sloeg met een.focus slag. Rain schoot ver de,lucht in. Shit... Dacht blade. Zou hij dan toch te zwak zijn? Rain viel op de grond en stond a wat aanmoediging van blade,moeizaam op, net optijd om de sterren van de snelaanval kon zien waar hij hard door werd geraakt. Hij schoot van het veld af, waardoor blade op hem afrende en hem opving.hij was verslagen. Hij liet blade,terugkeren en liep in richting van simon.
"meneer... Heeft u nog wat tips voor mij?" Vroeg hij, ietwat verslagen en sip.
"blade..." Begon simon. "(hier moet een moderator,maar wat tips voor me neerzetten, dat zou ik zeer op prijs stellen)"
Na deze tips liep blade de gym uit, richting het pokemoncentre.

2Blade vs simon. Empty Re: Blade vs simon. di jul 12, 2011 1:03 am

Latios

Latios

~ Simon ~
'Meneer...' "Simon" verbeterde de man hem 'Simon...' herhaalde Blade met een lichte glimlach 'Heeft u nog wat tips voor mij?' hij konk verslagen en sip. Iets waar de man dus compleet niet tegen kon, hij had een groot hart en een zwak voor kinderen. "Nou eigenlijk mag ik je pas tips geven als je van me gewonnen hebt." antwoorde hij de vraag twijfelend "Maar... Ik heb ik geen tijden niet zo'n fijn gevecht gehad, dus een paar tips zouden vast wel kunnen." hij glimlachte eventjes bemoedigend "Je doet het eigenlijk erg goed, maar een pokémon van level 9 kan het niet volhouden tegenover pokémon van minstens 3 levels hoger, dus ik raad je aan om eerst nog te trainen." sprak hij bedenkelijk "En het is ook bet beste om altidj ngo een reserve te hebben, dus een tweede pokémon erbij zou ook erg slim zijn." hij wreef even wat lachend met zijn hand over zijn achterhoofd "Maar meer dan dat kan ik echt nog niet vertellen."

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» Blade

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum