Myth Island
A day off Ghfghg10
Wees een Trainer of Pokemon.
Kijk rond, word lid!

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Myth Island
A day off Ghfghg10
Wees een Trainer of Pokemon.
Kijk rond, word lid!
Myth Island
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1A day off Empty A day off do jul 14, 2011 2:17 am

Kuro

Kuro

De snelle en elegante Gallade rende voor het tweetal uit om de omgeving te odnerzoeken en Kuro wierp even een blik op de lucht, het was hier wat donker en mistig, maar verder was het erg mooi hier. Zijn blik richtte zich op de grond en de blonde man vroeg zich af hoe, ondanks de koelte en het donker, er nogsteeds prachtige bloemen konden groeien. "De bloem kon groeien in een veld vol met onkruid, maar geen bloem kan niet groeien zonder haar zon..." mompelde hij onbewust een deel van een gedicht op, hij schudde zijn hoofd eventjes en richtte uitiendleijk zijn blik op het meisje achter hem. "En Neomy, hoe vindt je het hier?" hij maakte een arm gebaar naar het kleine heuveltje in Herboso Plains alsof het iets geweldigs was. Als hij vrij was kwam hij hier ook altijd, om bij alle drukt een al het geweld van de organisatie weg te zijn. Hij ademde diep in en uit en keek met een glimlach naar zijn pokémon. voor hen was dit ook werkelijk een geweldige plek. De Gallade stond nu al op het hoogste punt van de heuvel en staarde naar de lucht en niet veel later voegde zijn trainer zich bij hem.

"Weet je wat de mooiste plek op deze hele wereld is?" hij herrinnerde zich nog dat zijn vader dat tegne hem zei en sloot zijn ogen evnejtes bij die herrinnering, de wind speelde wat met de blonde lokken van zijn haren "Dat is Herboso Plains van Myth Island*." antwoorde de man de vraag zelf "En waarom dan, papa?" vroeg een nog veel jongere Kuro, die toen vaak nog onder de naam 'Tenshi' werd aangesproken "Omdat dat de plaats is waar ik je moeder ten huwelijk vroeg."

Kuro draaid enadat hij zijn ogen had geopend zijn hoofd even naar achteren en keek naar Neomy, die nu ook op de heuvel stond "Fijn, hé? Wat frisse lucht."

2A day off Empty Re: A day off do jul 14, 2011 8:07 am

Neomy

Neomy

Neomy glimlachte breed en keek goed om haar heen. De blauwe hemel! Het groen! Hallo wereld, Neomy is weer terug, sprak ze alles om haar heen aan in haar hoofd, hebben jullie me ook zo gemist als ik jullie?
Nishi zat op haar schouders en genoot ook van de omgeving. Toen Kuro Neomy vroeg hoe ze het hier vond, sprak ze met een 'geweldig!', al was al datgene wat buiten het hoofdkwartier was al hemels.
Ze ademde diep in. "Haa..." klonk Neomy zachtjes, net op het moment toen haar om bevestiging gevraagd werd of ze het ook zo fijn vond om wat frisse lucht tegen te komen. "Echt wel," antwoordde ze Kuro, "ik ben een gelukkig mens nu, dank je wel."
Ze voelde hoe dit alles haar goed deed. Bijna letterlijk leek alle energie tot haar terug te komen. Ze glimlachte nog steeds.
"Hoe weet je eigenlijk van deze plek?" vroeg Neomy de jongen. Ze had heus wel gehoord van Herboso Plains, want Neomy had hier al vaker rondgedwaald, maar die heuvel was haar eigenlijk nog nooit opgevallen.

3A day off Empty Re: A day off do jul 14, 2011 9:29 am

Shade

Shade

langzaam liep shade de heuvel op. hij leek tegen iemand te praten, bevelen te geven. hij zuchtte "kan je dan ook niks zonder me?!" riep hij gefrustreerd tegen de persoon aan de andere kant van de lijn. hij hing op en keek even rond. toen hij neomy en de jongen genaamd kuro zag stak hij zijn hand op, maar voor hij iets kon zeggen werd hij gebeld. "met shade?" zei hij, iets afwachtend. hij luisterde een tijd en zei toen wat trug, waarna hij ophing. rustig gooide hij zijn pokebal omhoog, waar zijn charmeleon blaze uitkwam, die richting neomy rende. langzaam liep hij erachteraan. "he jongens. wat brengt jullie hier?" vroeg hij, terwijl blaze bij neomy om een snoepje skooierde.

4A day off Empty Re: A day off do jul 14, 2011 9:57 am

Kuro

Kuro

'Ik ben een gelukkig mens nu, dank je wel.' hoorde hij het meisje schuin achter hem zeggen, hij gign zelf voorzichtig zitten, met opgetrokken knieën en zijn armen rond zijn benen "Graag gedaan." zei hij, menend. HEt feit dat zijn Gallade in precies dezelfde houdign naast hem ging zitten zou er voor anderen vast grappig uitgezien hebben, maar voor Kuro was het iets normaals geworden dat zijn pokémon zich vaak gedroeg als zijn schaduw. 'Hoe weet je eigenlijk van deze plek?' denkend aan het antwoord ontstond er een glimalch op zijn gezicht "Mijn vader vroeg hier mijn moeder ten huwelijk." antwoorde hij "Je weet wel, zo'n sprookjes aanzoek met alles er op en er aan, er stond een tafel op de plek waar wij nu zitten. Mijn vader had zelfs beautifly en butterfree's losgelaten." zo'n type was zijn vader, altijd alles groots aanpakken en daar altidj in slagen. Al is het slagen in zijn onderzoeken uiteindelijk zijn ondergang waarschijnlijk geweest. Hij wist niet precies hoe het gebeurd was, er wa shem verteld dat het een ongeluk was maar dat was in zijn hoofd geen optie geweest. 'He jongens. wat brengt jullie hier?' het verbrak de prettige stilte maar Kuro keek gewoon zo vriendleijk mogelijk om "Genieten van onze vrije dag." antwoordde hij eerlijk.

5A day off Empty Re: A day off do jul 14, 2011 11:04 am

Neomy

Neomy

"Wauw," zei Neomy, die naast de jongen ging zitten, "dat klinkt inderdaad als een sprookjesaanzoek." Ze probeerde het haarzelf voor te stellen, "dat klinkt zelfs erg romatisch."
Nishi gleed via haar rug naar beneden en ging tegen Neomy aanzitten in het gras. Neomy liet de wind door haar haren spelen. Ze was tevreden.
Ze keek op toen Blaze voor haar stond, met zijn bekende bedelblik in zijn ogen. Neomy grijnsde naar de Charmeleon. "Snoep?" vroeg ze hem. Ze graaide in de zak van haar jack en gooide hem wat op. Het bekende, voor hem. Ze kon nu alleen er niet van weerhouden dat Nishi haar pootje door dezelfde zak graaide als waar Neomy net de snoep vandaan haalde.
Neomy richtte haarzelf op, de Pokémon negerend. Ze wist dat Blaze ging waar Shade ging. Dus Shade moest hier zijn. En ja, die was er.
"Hey grote broer," glimlachte ze breed, "en wat brengt jou dan nu bij ons?"

6A day off Empty Re: A day off do jul 14, 2011 11:23 am

Shade

Shade

shade keek dr aan en zuchtte kort. "gewoon een wandeling." antwoorde hij. "kunnen we wel gebruiken, tis zo druk..." hij versprak zich bijna. hoe graag hij het ook wou, hij kon niemand vertellen dat hij voor beide teams werkde, zelfs zijn bloedeigen zus niet.
blaze zat intussen tegenover neomy, zijn staart net boven het gras. hij liet een vrolijke brul horen, waarna hij haar dankbaar aankeek, hij vond neomy altijd al aardig, ookal was ze soms het tegenovergestelde van shade, toen het gebeurde. blaze keek wat bezorgt richting shade, waarna hij weer naar neomy keek en zijn mond iets open deed.
shade keek rond, pakte zijn telefoon em zette hem uit. hij zou nu alleen nog berichten van de leid(st)er krijgen, en dat stond hem wel aan. terwijl hij ging zitten, gaapte hij kort en keek de andere twee aan. "mooi weer he?" vroeg hij.

7A day off Empty Re: A day off do jul 14, 2011 7:06 pm

Kuro

Kuro

'Wauw' het meisje was naast hem komen zitten 'Dat klinkt inderdaad als een sprookjesaanzoek, dat klinkt zelfs erg romantisch.' Kuro keek wat vaagjes voor zich uit en toen was Shade gekomen. 'Hey grote broer.' de blond eman hier gewoonweg vriendelijk zijn hand naar Shade op, maar sprak geen woord, behalve dat antwoord op zijn vraag dan *nog van vorige post* Kuro had het korte gesprek tussen de twee niet echt mee gekregen en keek richting zijn Gallade, deze keek hem ook recht aan en ze glimlachten beide lichtjes naar elkaar. Soms was het gewoon eng hoe goed die twee op elkaar ingespeeld waren, kuro staarde daarna gewoon nog een tijdje voor zich uit en stond uiteindelijk op. "Zien jullie dat?" hij wees naar een gloeiend stuk bos dat hij zag, maar anderen zagen eht hoofst waarschijnlijk niet. Speelde zijn verbeelding weer met hem?

8A day off Empty Re: A day off do jul 14, 2011 11:52 pm

Neomy

Neomy

Neomy knikte als antwoord op de vraag van Shade. "Zeg dat wel." Het was toen dat Shade opsprak.
'Zie jullie dat?' vroeg hij hen, en Neomy volgde zijn wijzende vinger.
"Eh..." Neomy staarde even, "Wat?" vroeg ze hem uiteindelijk, toen ze niets vond. "Ik zie... niets bijzonders. Denk ik?"
Ze wierp hierbij een vertwijfelde blik naar Kuro, afvragend wat ze dan had moeten zien, en wierp vervolgens een vragende blik naar Shade.

[korte post is kort. sorry. mijn hond gaat ervandoor met mijn sokken, en ik moet deze eerst gaan redden.]

9A day off Empty Re: A day off vr jul 15, 2011 12:29 am

Shade

Shade

langzaam keek shade op, redelijk ongeinterreseert. "wat moet ik zien?" vroeg hij rustig, waarna hij de vinger van de jongen volgde. heel even zag hij iets gloeien, maar zo snel als het gekomen was, was het ook verdwenen. verbaasd kneep shade zijn ogen dicht, maar toen hij ze weer opendeed zag hij alsnog niks bijzonders. hij keek weer naar kuro. "zeg, laten we een kijkje nemen." zei hij rustig, ietwat dwingend bijna. uit zijn ooghoeken zag hij blaze ook, net als de blonde jongen, in de richting van het bos kijken. wat ervoor zorgde dat hij het helemaal niet vertrouwde.

10A day off Empty Re: A day off vr jul 15, 2011 1:43 am

Kuro

Kuro

'Wat?' vroeg Neomy hem, Kuro fronste, maar als hij het zag en de pokémon zagen het... 'Zeg, laten we een kijkje nemen.' opeens bekroop een vreemd gevoel hem, als het echt was wat Kuro dacht, dan moes tniemand er heen gaan. Zeker Shade niet. "Nee, nee." ging Kuro er wat haastig tegen in "Ik zie het al niet meer, dus het was vast mijn verbeelding." Gallade draaide zijn hoofd even en keek zijn trainer scheef aan. Maar toen hij de blik van zijn trainer had gelezen week zijn blik af naar de lucht. Kuro deed zijn rugzak af en grabbelde hier even in naar wat te eten. Uitiendelijk vond hij een broodje en stopte deze in zijn mond, hij hielt de andere twee ook uitnodigend een broodje voor. Kuro hoopte dat ze er niet over zouden beginnen, want als ze er achter kwamen wat daar waarschijnlijk was, als ze er achter kwamen dat hij het verzweeg... Hij wou er niet eens aan denken!

11A day off Empty Re: A day off vr jul 15, 2011 1:50 am

Neomy

Neomy

Neomy trok haar wenkbrauwen op toen het leek dat Shade ook iets had gezien, maar zei niets. Toen Kuro ook nog eens ietwat haastig weigerde op Shade's aanbod, was Neomy helemaal de kluts kwijt.
Ze schudde lichtjes haar hoofd. De frisse lucht zal wel parten spelen met haar muffe hoofd.
"Zeker?" vroeg ze Kuro ietwat stilletjes, niet wetend of ze dit woord wel in haar mond zou moeten nemen. Hierna nam ze dankbaar het brood van Kuro aan, en was ze het onderwerp al wat weer vergeten. Vreemd vond ze het wel, maar misschien lag dat wel aan gewoon aan haar.

12A day off Empty Re: A day off vr jul 15, 2011 2:18 am

Shade

Shade

Met een handgebaar wees Shade het brood af, waarna hij opstond. hij keek Neomy aan. "zeg, jullie blijven hier nog wel even of niet?" vroeg hij langzaam, waarna hij zijn rugzak neerzette.
na dit gedaan te hebben, gaf hij blaze een pokeblock, gevolgt door een knikje met zijn hoofd. de charmeleon knikte terug en rende weg, richting het bos, waarna Shade achter hem aanrende.
halverwege de heuvel, keek hij al rennend om. "tot zo!" riep hij, terwijl hij zijn hand de lucht in stak en tussen de bomen verdween.

Gesponsorde inhoud



Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum