Myth Island
Nieuw.. Ghfghg10
Wees een Trainer of Pokemon.
Kijk rond, word lid!

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Myth Island
Nieuw.. Ghfghg10
Wees een Trainer of Pokemon.
Kijk rond, word lid!
Myth Island
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Nieuw.. Empty Nieuw.. di jul 26, 2011 4:03 am

Nate

Nate

In de regels staat duidelijk dat je niet mag spammen,
als je in een topic post, met je je wel aan de onderwerp houden.
Daarom heb ik heel veel game topic's verwijderd.
Dit is alleen toegestaan in de Onzin Topic! Maar ook in de onzin topic mag je niet maar een post schrijven met dingen zoals : Ja, Uhu, xD of een andere smilie.
Nu ik ze heb verwijderd zie je al gelijk dat personen meer dan 100 post aftrek hebben. De spelletjes topic laat ik, maar ik zoek een manier dat bij off game geen post meer worden meegeteld.

Edit : Er is nu een extra balkje
Aantal RPG berichten. Dit zijn de berichten die je werkelijk in de RPG hebt, dit systeem werkt nog niet heel goed en ik zit er nog wat mee aan het rommelen, maar zo kun je de Off Game post bekijken en RPG post zonder dat de Off game verwijderd worden.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nu genoeg gezeurd o=
Verder wil ik zeggen dat het tijd wordt dat Myth Island actief wordt, een van de redenen dat het inactief is ben ikzelf. Srry daarvoor Mad:
Ik heb rondgekeken en jullie ware al van plan om een evenement te starten, daarom komt er ook een =D

Dit zal een Pokémon Contest worden. In deze competitie zijn alle Pokémon aan gelijke level, wat telt is de post lengte en inhoud.
Ikzelf zal Jury zijn =D Veel plezier, je kunt je in dit topic aanmelden.

Code:
[b]Naam:[/b]
[b]Pokémon Ronde 1:[/b]
[b]Pokémon Ronde 2:[/b]
[b]Finale:[/b]

Je mag in elke ronde dezelfde Pokémon gebruiken of in allemaal een andere.
Maar de eerste ronde in de schoonheidsronde, in de andere 2 beginnen de gevechten pas.

De inschrijvingen zijn pas gesloten op 3 Augustus 2011 om 15:00 uur
Daarna word de topic zo snel mogelijk aangemaakt, je krijg 1 week tijd op te reageren dus tot 10 augustus 2011 ~ 23:59
Er zullen personen worden gekozen voor ronde 2 en dan weer 1 week er bij, dus tot 17 augustus 2011 ~ 23:59
De Finale zal minder dan een week duren omdat er maar 2 mensen over zijn en zal maar tot 20 Augustus 2011 ~ 15:00 duren.
Dus je hebt de hele zomervakantie iets te doen. Natuurlijk zal er weer een nieuwe evenement komen voor 17 Augustus zodat er voor de personen die de eerste ronde niet hebben gehaald ook iets te doen is.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Verder heb ik een leuk idee door Matsuba =3
Er komt nu een nieuwe groep bij, de Gijinka's.
Gijinka's zijn personen, voorwerpen dieren enz. in mensenvorm. Dus nu zijn er bepaalde Pokémon die in mensen kunnen veranderen. Hier heb je wel toestemming voor nodig!

https://mythisland.actieforum.com

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» Nieuw leven!

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum