Myth Island
Levy's starter Ghfghg10
Wees een Trainer of Pokemon.
Kijk rond, word lid!

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Myth Island
Levy's starter Ghfghg10
Wees een Trainer of Pokemon.
Kijk rond, word lid!
Myth Island
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Levy's starter Empty Levy's starter do aug 04, 2011 12:54 am

Levy

Levy

Een eindje verderop van het lab stond Levy's huis. Vandaag was de dag! Hij kon zijn eerste pokémon ophalen bij het lab! Het leek nog rustig in Sereno Town, totdat er een deur opengeslagen werd. Pidgeys vlogen geschrokken omhoog, toen er een jongen met een muts uit het huis kwam gerend. "Tijd om m'n starter op te halen!" Zei de jongen, genaamd Levy. Hij rende naar het lab toe, en klopte op de deur. "Ik kom voor mijn eerste pokémon!" Zei hij opgewekt. Prof. Feo knikte en leidde Levy naar de pokéballs die voor hem lagen te wachten in een machine. Levy pakte een paar pokéballs uit de machine en gooide ze in de lucht. Er kwamen verschillende pokémon uit, waaruit hij kon kiezen. "Ik kies deze! No doubt!" Zei hij tegen Feo. Levy had de mudkip gekozen. "Wil je hem nog een naam geven?" Prof. Feo keek hem aan. "Nee hoor, hoeft niet.." Antwoordde hij. "En hier zijn nog een pokédex en 5 pokéballs voor je reis." Zei de Professor nog. Levy pakte de pokéballs en de pokédex en bedankte de professor. "Dan begin ik nu aan mijn reis!" En hij stormde het lab uit.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum