Myth Island
--][After Sunset Ghfghg10
Wees een Trainer of Pokemon.
Kijk rond, word lid!

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Myth Island
--][After Sunset Ghfghg10
Wees een Trainer of Pokemon.
Kijk rond, word lid!
Myth Island
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1--][After Sunset Empty --][After Sunset vr aug 19, 2011 10:15 am

Neomy

Neomy

Dit forum bevind zich nog in het pre-stadium. Om preciezer te zijn: het is net nieuw.
Het is een klein uitprobeersel van mijn brein (AWHYEAH) en nog erg rommelig. Toch wil ik jullie alvast verwelkomen.
Waarom? IK HEB BETATESTERS NODIG. Kom me helpen de fouten te zoeken en geef me jullie feedback. Dat waardeer ik zeer. Ik heb ook nog moderators (docenten) nodig. Vrijwillgers zijn altijd welkom zich bij mij te melden!
[dit bericht verwijderd zichzelf nadat het forum actiever is geworden. Ja. Zichzelf verwijderen ja. Als ik KABOOM]

XX xx XX
------------------------------
--][After Sunset Banzai10
]¦¦[ (·÷[ After Sunset ]÷·) ]¦¦[

HOOFDSTUK 1
'Sense of Beginning'

Aaemi bevind zich in een medevil-achtig tijdperk, waar de Heilige Kerk heerst over diens gronden. De Kerk die haar God ZOL aanbid is de enige vorm van regering die de planeet heeft, en deze geniet dan ook van ultieme macht. Zover bekend, leeft de bevolking van Aaemi hier vredig mee, omdat ze beschermd kunnen leven. Iedereen gaat elke dag naar de Kerk om ZOL te aanbidden voor zijn redding tijdens de ramp Aldheld. Iedereen houd van ZOL... toch? Maar is het allemaal wel waar?

------------------------------
Afgeraakt van enig andere planeet, zwerft de wereld van Aaemi alleen rond in een ver hoekje van het heelal. Aaemi verkeerd zich in een middeleeuwachtige staat, wegens het gebrek aan contact met andere planeten en het dus compleet op zichzelf wezen. Wij verwelkomen je hier, op de Will-o'-the-Wisp Academy, korter Will Academy, gevestigd op deze nederige planeet. Ik ben jouw schoolhoofd, Zain Kaemon.

Hier trainen wij jou tot een machtig krijger die onze wereld kan beschermen. Want dit is hard nodig. Fiends, reusachtige monsters, zwerven sinds de ramp 'Aldheld' over onze gronden. Jij en jouw schoolgenoten moeten de burgers beschermen van deze Fiends.
Op onze school kun je in één van de zeven magische elementen studeren: Nature, Fire, Wind, Water, Light, Darkness, en de elite Thunder. Je zult leren uit boeken en beetje bij beetje de cruciale geschiedenisstukken bestuderen. Dit zal je kunnen helpen in de tocht naar De Redding van Aaemi.

Wij hopen je zo snel mogelijk hier te zien! We hebben je hulp dringend nodig.
Zain Kaemon
------------------------------

x ER ZIJN NU TWEE LEDEN maar er zijn drie accounts. Huh? o_o Kom naar AS om te ontdekken hoer [OEPS D:] hoe het zit! 8D
x Er wordt binnenkort een subfora gemaakt om aan Accounthandel te doen.
x Er zijn zeven afdelingen op Will Academy. En elk heeft een eigen leerlingenkamer waar anderen niet kunnen komen!
x We zitten pas in Hoofdstuk 1, maar ons schoolhoofd heeft een F-ing episch storyline in gedachten... doe mee om erachter te komen wat deze is!
x We proberen maandelijks evenementen te houden. Heftige.
x Als leerling kun je, als je ervaren genoeg bent, op missie's gestuurd worden om Fiends te doden.
x ... en nog veel meer! Ik ben alleen te lui om het nu op te noemen. D:

------------------------------
>> AFTER SUNSET RPG <<
http://aftersunset.actieforum.com/

2--][After Sunset Empty Re: --][After Sunset za aug 27, 2011 6:44 am

Matsuba

Matsuba

Admin l 3th Gymleader
Ik denk dat ik me als ik thuis ben daar op ga registreren.
TROUWENS!

JIJ! *wijst*
Is dit die site waar ik geweldige admin en/of mod powers zou krijgen? 8D

3--][After Sunset Empty Re: --][After Sunset za aug 27, 2011 7:52 am

Fender

Fender

Pokémon
myon... dit is gewoon corruptie xd

4--][After Sunset Empty Re: --][After Sunset ma aug 29, 2011 4:37 am

'Victini

'Victini

*pat op Frietje's hoofd*
Ja. Ja, dat is het. :3

Gesponsorde inhoud



Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum