Myth Island
Forumnaam onknown Ghfghg10
Wees een Trainer of Pokemon.
Kijk rond, word lid!

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Myth Island
Forumnaam onknown Ghfghg10
Wees een Trainer of Pokemon.
Kijk rond, word lid!
Myth Island
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Forumnaam onknown Empty Forumnaam onknown ma aug 29, 2011 5:30 am

Fender

Fender

Pokémon
Jo~
ik heb Frieda gevraagd om me te helpen met een forum te maken, en ik maak er alvast een promotiedingvoor
aangezien er niet zoiets is als te veel reclame.

hier komt het idee, gecopy't uit een mail van mij aan frieda
-de echte verzie komt zodra ik de mail vind-

in het kort leven we in het jaar XXXX.
de wereld is overgenomen door een groep mensen met kwaad in de zin, en overal over de wereld, zitten kleine groepjes verzetters.
deze groepen worden geleid door de ouderen, een groep wezens die op mensen lijken, maar al veel langer bestaan, tevens hebben hun een 6de zintuig om tegenstanders van medestanders te kunnen onderscheiden.
je word zelf, (je char dus) naar een trainingskamp gestuurd in het kleine plaatsje Paradise, dat ligt in de Amerikaanse staat Ohio.
hier word je getraind door de leider van die ouderen, die je klaarstoomt om het Pallazo Blance te infiltreren waar de top van de badguys wonen.
als je klaar bent met je training in het kamp, word je er opuitgestuurd om dingen te doen. dit heeft een weide variatie zoals: boodschappers beroven en/of vermoorden, feesten infiltreren, informatie verzamelen, en op een bepaalde manier rekruten werven.

verdere uitleg volgt nog.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum