Myth Island
Before the Storm Hits. - Pagina 2 Ghfghg10
Wees een Trainer of Pokemon.
Kijk rond, word lid!

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Myth Island
Before the Storm Hits. - Pagina 2 Ghfghg10
Wees een Trainer of Pokemon.
Kijk rond, word lid!
Myth Island
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 2]

26Before the Storm Hits. - Pagina 2 Empty Re: Before the Storm Hits. wo jul 06, 2011 7:56 am

Akane

Akane

Akane draaide zich om, ze botse serieus bijna tegen Blade aan. "Mijn naam was Akane. A-Ka-Ne." Akane pakte de brief aan, en stopte hem rustig weg. "Zoals ik al zei.." zei Akane rustig, niet geirriteerd of boos, serieus kalm. "..Wil ik Coordionator worden. Ik doe dus niet aan gym-battles. Ik zou wel dolgraag naar jouw Match willen kijken, zou dat kunnen?" Nadat Blade datgene zei over Simon, giegelde ze kort. "Aha, dus zo zit jij in elkaar. Jij wint varst wel." Akane glimlachde weer op dezelfde manier als daarstraks.

*MoetjebedenkendatAkaneeenhalvekopkleinerisdanBlade,dusdathalvebotsenzagerbestwelcuteuitdan.*

27Before the Storm Hits. - Pagina 2 Empty Re: Before the Storm Hits. wo jul 06, 2011 8:02 am

Chie

Chie

"Blade Blade!" riep Chie nog eens om de aandacht van de jongen te trekken. "Blade!"
Ze wist niet zeker of ze al in de straal van drie meter bij Riona in de beurt kon komen, maar Chie probeerde het toch. Ze liep gauw naar het sandwichetende meisje toe en sloeg enthousiast haar arm om diens schouders, "Blade, jongen! Riona hier reist vanaf nu met ons mee. Ze gaat vanmiddag ook Simon uitdagen, niet? Hij gaat het druk krijgen, die gymleader. Jou, en ik, en Riona!"
Chie was stiekem bang dat haar nek omgedraait zou worden, maar ze waagde het toch.

28Before the Storm Hits. - Pagina 2 Empty Re: Before the Storm Hits. wo jul 06, 2011 8:04 am

Blade

Blade

Toen het meisje ineens tegen hem bijna opbotste, en de brief afpakte keek hij haar rustig aan.
"sorry... ik had het eigenlijk tegen haar." zei hij, al wijzend naar Chiiko.
Rain had ondertussen Hatsuno(ofzo die vulpix) gevonden en begon een beetje plagerig tegen haar te praten, over de dag ervoor waarop hij haar versloeg. "en jij denkt een kans te maken tegen Simon?" grinnikte hij op het einde.
Blade keek nogmaals naar het meisje, wat zich zojuist opnieuw als Akane voorstelde en aaide kort over haar haar. "oke." zei hij. "ik ben van plan om het vanmiddag tegen hem op te nemen!" na dit gezegt te hebben, liep hij nu toch echt richting CHIE, waarna hij weer herhaalde wat ik in de vorige post zei, aangezien hij door de bijna botsing niet had gehoord wat ze daarnet zei.



Laatst aangepast door Blade op wo jul 06, 2011 8:14 am; in totaal 1 keer bewerkt

29Before the Storm Hits. - Pagina 2 Empty Re: Before the Storm Hits. wo jul 06, 2011 8:11 am

Riona

Riona

Riona's ogen schoten vuur. "Wat." zei ze op een toon dat het klonk alsof ze niets liever wilde dan je verwonden. "Ik ga niet tegen Simon vechten. Ik heb ook besloten dat ik niet met je wil reizen tot je stopt met me de hele tijd te plagen en dingen voor me te beslissen. Ik word liever Breeder."
Ze sloeg Chie's arm weg, gunde Blade geen blik waardig en liep weg. Ze begreep dat dit niet erg aardig was tegenover Blade, maar ze wilde op het moment zo ver mogelijk bij Chie vandaan blijven.

30Before the Storm Hits. - Pagina 2 Empty Re: Before the Storm Hits. wo jul 06, 2011 8:21 am

Chie

Chie

"Hm," tuitte Chie haar lippen, "volgens mij mag ze me even niet."
Miharu rolde bijna om. Even? dacht ze, ze wilt je verdomme helemaal niet meer zien nu. Je bent gek, trainersmens.
Rain was tegen haar aan gaan praten en Miharu sprong vurig op. "Pardon! Ik ga die Simon gewoon inmaken, jij grmbl--" meer bracht ze niet uit, want anders werd ze boos.
Chie hield haar hoofd schuin naar Blade. "Chie is de naam. En dat was Riona, nogmaals. Ze reist met ons mee. Als ik haar niet meer plaag. En dammit, dat was eigenlijk het leukste," bekende ze terwijl ze haar wenkbrauwen naar elkaar toetrok, "maar als ze het echt wil, zal ik het niet meer doen. Al hoort ze dat nu even niet, natuurlijk."
Ze keek naar de deur waar Riona net uit verdwenen was. "Misschien. Misschien moet ik dadelijk maar even mijn excuses aanbieden. Maar ik zal haar eerst maar wat stoom laten afblazen."
Na dit hele gesprek met haarzelf gehad te hebben, richtte ze zich weer tot Blade. "En o ja zeker dat ik Simon vanmiddag ga afmaken! Maar denk maar niet dat je als eerst ga. Ik ga 'm eerst inmaken, ware het mijn naam niet Chie is! En jij zult maar drie dagen moeten wachten," zei ze met een grijns.

31Before the Storm Hits. - Pagina 2 Empty Re: Before the Storm Hits. wo jul 06, 2011 8:26 am

Blade

Blade

Blade lachte. daar kwam niks van in. hij versloeg hem! en dat zou hij haar ook laten zien. hij zwaaide rustig naar haar en pakte de pokebal van Rain. "keer terug!" riep hij opgewonden.
"Huh? wat!" Rain keek nog ff verbaasd naar zijn trainer, voor hij in de pokebal gezogen werd. Damn wat was het hier toch comfortabel, dacht hij terwijl hij langzaam indutte.
Blade keek Chie uitdagend aan. "dan moet je er wel eerder zijn dan ik!" riep hij, terwijl hij zijn tas goed hing en wegsprintte, richting de gym

-Blade heeft deze Topic verlaten.-

32Before the Storm Hits. - Pagina 2 Empty Re: Before the Storm Hits. wo jul 06, 2011 8:28 am

Akane

Akane

Ik negeer mn eerdere post wel, EVIL FRANK.

----

Akane was dus naar een open veldje dicht bij Medio Forest gelopen, het was er normaal leeg en vrij groot. Buneary begon met combinaties te maken, Eerst gebruikte ze Rain dance, het regende mooi, het regen sprankelde. Hierna gebruikte ze Sunny day, zodat er een erg mooie regenboog verscheen. "Mooi, mooi Buneary~!" riep Akane vrolijk. "We maken een goede kans, maar je weet, goed trainen is in zijn voordeel, eh?" Buneary knikte vrolijk, en deed dat nog een keer.

33Before the Storm Hits. - Pagina 2 Empty Re: Before the Storm Hits. wo jul 06, 2011 8:31 am

Chie

Chie

Chie twijfelde. Ze moest erachteraan, maar toch. Dammit. Ze moest het eerst weer goed maken met Riona.
En daarbij was haar Vulpix Miharu nog niet genoeg aangesterkt. Ze moest even dingen doornemen met haar voordat ze ging.
Snel graaide Chie een sandwich uit een schaal en rende ze de eetruimte uit, opzoek naar Riona.

Chie heeft ook topic verlaten, gaat op zoek naar Riona <3

34Before the Storm Hits. - Pagina 2 Empty Re: Before the Storm Hits. wo jul 06, 2011 11:22 pm

Sylea

Sylea

Sylea heeft de topic verlaten <3

Gesponsorde inhoud



Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum