Myth Island
Have a Break *insert KitKat joke here* Ghfghg10
Wees een Trainer of Pokemon.
Kijk rond, word lid!

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Myth Island
Have a Break *insert KitKat joke here* Ghfghg10
Wees een Trainer of Pokemon.
Kijk rond, word lid!
Myth Island
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Have a Break *insert KitKat joke here* Empty Have a Break *insert KitKat joke here* di jul 12, 2011 10:01 am

Neomy

Neomy

Het puntje van Neomy's tong stak uit haar mond. Uiterst geconcentreerd zat ze met een schroevendraaier in een headset te wroeten.
".....én... klaar!" Neomy glimlachte vrolijk, "de ruis moet er nu uit zijn. Probeer het eens."
Ze gaf de headset aan het desbetreffende persoon. Eigenlijk moest ze Latias, de legendarische Pokémon die de Legend Hunters op het moment in bezit zat, onderzoeken.
Echter, Neomy stak graag een handje uit om iemand te helpen. Ze had dat soort dingen toch in een handomdraai gemaakt; ze was niet voor niets 'Inventor'. En Latias liep toch niet weg. Die was in diepe slaap. Neomy wist dat die gerust nog drie uur eventjes kon wachten.
Nishi zat op Neomy's schoot en stak haar klauwtjes naar haar op, als een baby die een knuffel van zijn moeder wilde. Neomy pakte het wezentje op en drukte de Teddiursa tegen haar aan. "En? Is het me gelukt?"

Hinate

Hinate

Hinate liep rustig door de hal, ze had haar oortje in haar hand. Hij was gebroken. Toen ze laast met Field Work bezig was brak het. Hinate stopte voor een deur. "Inventors" stond erop. Ze opende de deur rustig en stapte naar binnen. Ze sloot de deur en draaide zich om naar Neomy. "Neomy. Mijn oortje is kapot gegaan tijdens mijn laatste Field Work. Je zou me een plezier doen als je hem wilde maken. Zo kan ik namelijk geen orders ontvangen van de baas." Ze keek rustig naar Neomy die haar pokémon tegen haar aan drukte. Ze legde het oortje voor Neomy neer en draaide zich om, liep weg en net voor ze de deur achter zich sloot, keek ze nog even naar Neomy. "Maak hem zo snel als het mogelijk is, oké?" zei Hinate, hierna sloot ze de deur rustig.

Neomy

Neomy

Neomy trok haar wenkbrauwen op. "Jij ook al, Hinate?" vroeg ze zich hardop af toen het meisje haar vertelde dat haar headset óók stuk was. "Dat is al de zesde vandaag die ik moet repareren. Wat is er toch met die dingen aan de hand?"
Ze nam de kapotte oortje van het meisje aan en keek ernaar. "Die heb ik in no-time gerepareerd," stelde Neomy Hinate gerust. "Als je over tien minuutjes terugkeert, is hij al klaar. O, en Hinate?" riep ze nog gauw voordat het meisje de deur achter haar sloot. "Als je dan zo toch nog terugkomt, wil je dan alsje-alsjeblie~ft wat thee voor me meenemen?" Neomy zette haar liefste puppy oogjes op, al betwijfelde ze of ze gezien waren.

Hinate

Hinate

Hinate trok net de deur nog niet dicht. "Als je dan zo toch nog terugkomt, wil je dan alsje-alsjeblie~ft wat thee voor me meenemen?" "Is goed. Ik ben hier terug over 10 minuten." zei ze, hierna trok ze zachtjes de deur dicht. Ze pakte haar pokéball, en hield hem voor zich, nog lopend. "Kom eruit, Poochyena." zei ze kalmpjes. een poochyena kwam naast haar eruit, en hupte met haar mee. Deze sprong rustig en kalmpjes als haarzelf in haar armen, en Hinate liep naar haar kantoor.

--

Mag Frankie meedoen? Mij wilt dat hij meedoet maar hij wil alleen als jij hem vraagt.

Neomy

Neomy

[[Een Poochyena--- Kyaa *insert fangirlscream here* die zijn zóóóó stoer!!]]

"Cool!" wist Neomy nog vlug uit te brengen. Ze keek Nishi aan. "Okée schat, een beetje opschuiven," zei ze tegen de Teddiursa.
Ze zette de Pokémon boven op haar bureau in een hoekje waar ze niet in de weg zat en pakte wat van haar gereedschap erbij, terwijl ze diep in gedachten verzonken zat. Hinate. Een meisje, nauwelijks een half jaar ouder dan Neomy, die ze zeer bewonderde. Hinate had het véél verder geschopt binnen Legend Hunters. Hoewel Hinate het niet wist, was Neomy diep onder de indruk van haar.
Ze opende het fragiele oortje en frutte wat met de draadjes binnenin. Het was dat Neomy een getraind oog had en soepele vingers, anders had ze dit miniscule werk niet kunnen doen. Ze hield ervan dingen te repareren en uit te vinden. Dan was Neomy helemaal in haar element.

Hinate

Hinate

10 minuten later liep Hinate door de hal heen met haar Poochyena naast haar. Hinate en haar Poochyena stonden stil voor de deur. Hinate had een dienblad varst met 2 kopjes, een shoteltje suiker en ene kannetje melk, en een theepot. Deze leken van porselein en klassiek. "Poochyena, doe even de deur voor me open, wil je?" vroeg je kalmpjes. Poochyena knikte, sprong op, en bleeg hangen aan de deurklink, deze ging naar beneden. Poochyena sprong terug op de grond terwijl de deur zelf openging. Hinate liep naar binnen, zette de thee neer en keek op naar Neomy. "Zo, is hij al klaar?" vroeg ze rustig. Ze pakte er een kruk bij, ging rustig zitten met haar benen over elkaar. Pakte een kopje en een lepeltje, deed er thee in, ene suikerklontje en nam een slokje. Poochyena sprong op haar schoot, die daar ging liggen met zijn ogen dicht.

Neomy

Neomy

Neomy schroefde net het oortje weer in elkaar toen de deur weer openging en Hinate binnenkwam. "Jup!" antwoorde Neomy vrolijk op haar vraag. Ze wactte tot Hinate zat, pakte het oortje op en reikte het naar Hinate. "Alsjeblieft. Als het goed is doet hij het gewoon weer."
Zelf nam ze ook wat thee met suiker. Nishi, haar Teddiursa, keek vanaf het bureau naar het tweetal.
Neomy zuchtte opgelucht toen ze een slok thee nam. "Hehe," glimlachte ze, "dat had ik nodig. Dank je wel," bedankte ze Hinate voor het brengen van de thee, "en gezellig dat je er even bij komt zitten. Ik zit al de hele dag alleen in dit kamertje. Geen idee waar de andere Inventors zijn. En druk dat ik het heb!"
Ze nam na kort hoofdschudden weer een slok van haar thee.

[[en het is gelukt~! Je hebt de sig! ben ik niet goed xd]]

Hinate

Hinate

Hitane nam een slok van haar thee. "Geen probleem." zij ze kalmpjes. Poochyena was ondertussen in slaap gevallen op haar schoot. Ze deed haar oortje in, zette hem aan. "Hij doet het perfect, dankjewel." zei ze kalm, zoals altijd. "Ik denk dat ze met de Latias bezig zijn." ze keek rustig op. "Plus, ik had mijn the ook nog niet gehad dus het was wel goed zo." zei ze terwijl ze naar Poochyena keek, die prinsheerlijk lag te slapen. "Plus, ze hadden het laatst over een Special Hunter, zijn naam was Shade, dacht ik." zei ze relaxed, terwijl ze in haar thee roerde.

Neomy

Neomy

Neomy speelde wat met het theelepeltje terwijl Hinate alles opsomde. "Een Special Hunter?" vroeg ze uiteindelijk toen Hinate erover begon, "genaamd Shade?"
Neomy wilde nog niet hardop zeggen wat haar band met die 'Shade' was. Ze glimlacht simpelweg, terwijl ze een nieuwe slok nam. Hinate kon altijd lekker rustig overkomen. Dit was voor chaoot Neomy vaak wel nodig. Zo kalmeerde ze een beetje. "Wat hadden ze te vertellen over hem?"



Laatst aangepast door Neomy op di jul 12, 2011 11:39 am; in totaal 1 keer bewerkt

10Have a Break *insert KitKat joke here* Empty Re: Have a Break *insert KitKat joke here* di jul 12, 2011 11:36 am

Shade

Shade

langzaam kwam shade binnen. "'sup" zei hij kalmpjes, waarna hij de teddiursa over zijn/haar hoofd aaide. "alles goed?" vervolgde hij, waarna hij kort naar Hinate keek. luie donders, waren de onderbazen tegenwoordig, alleen maar rondcommanderen. niet dat hij het erg vond, aangezien hij toch de beste was, werkte hij rechtstreeks onder "het".
hij keek naar de drie, waarna hij zijn keel schraapde. "zeg, neomy..." zei hij, "zou je misschien op kunnen schieten met Latias? ik heb dr hard nodig misschien om latios te localiseren.

11Have a Break *insert KitKat joke here* Empty Re: Have a Break *insert KitKat joke here* di jul 12, 2011 11:42 am

Hinate

Hinate

Hinate keek op naar Shade. Ze had haar thee op, takte Poochyena op, keek naar zijn uitdrukking, stond op, ze leek wat pissig te zijn geworden. Hierna keek ze terug naar Neomy. "Ik ga weer aan het werk, kijken hoe het met de Latias gaat." zei ze kalmpjes. "Geniet van je thee." Hinate liep weg, maar toen ze langs Shade liep, raaakte haar shouder die van hem aan, zachtjes. Het was een kalme tik. Hierna deed ze de deur open, keek in haar ooghoek nog even naar de 2, en sloot de deur.

12Have a Break *insert KitKat joke here* Empty Re: Have a Break *insert KitKat joke here* di jul 12, 2011 11:57 am

Neomy

Neomy

"D'aww, je hebt Hinate weggejaagd," piepte Neomy naar Shade, toen de deur sloot. Ze keek hem schuin aan en dronk rustig van haar thee. "Luister, grote broer," zei ze, terwijl ze op op haar stoel ronddraaide, "wat Latias betreft, ik doe m'n best. Ik heb alleen nog niet alle gegevens die ik nodig heb. En ik zit nog met haar DNA te puzzelen." Neomy fronste haar wenkbrauwen terwijl ze wat opkeek naar Shade, "maar ik ben bijna met haar klaar. Dan is ze helemaal voor jou."
Nishi pakte speels de hand van Shade vast. Neomy zette gauw haar thee wat aan de kant, voordat de Teddiursa het omduwde.

[[Nishi is een zij]]

13Have a Break *insert KitKat joke here* Empty Re: Have a Break *insert KitKat joke here* di jul 12, 2011 12:09 pm

Shade

Shade

rustig speelde shade met zijn hand terug, terwijl hij met zijn vrije hand zijn capuchon afdeed. hij schudde zijn haar even los en glimlachtte. "mooi..." zei hij, waarna hij ging zitten en haar een samenvatting gaf van wat hij wist van Latios. toen hij hiermee klaar was, stond hij
op en liep weg. "nya, ajus neomy, nishi." hij liep de ruimte uit, in richting van de trainingskamer waar hij met zijn pidgey begon te trainen.

14Have a Break *insert KitKat joke here* Empty Re: Have a Break *insert KitKat joke here* di jul 12, 2011 12:16 pm

Hinate

Hinate

Hinate liep langs de trainingruimte, waar ze Shade zag trainen. Ze bleef voor het glas staan met haar armen over elkaar, met een evil glimlach. "Training, eh. De Special Hunter is hem, zeker?" ze herkende zo'n persoon meteen. Toch vond ze zijn manier niet aanstaan. Ze bleef daar staan kijken, tot een van de Inventors haar onzeker aansprak, en meenam. Het ging om de Latias.

15Have a Break *insert KitKat joke here* Empty Re: Have a Break *insert KitKat joke here* di jul 12, 2011 11:31 pm

Neomy

Neomy

-- Ik vind jullie allemaal vreselijk schattig, maar laten we een slot gooien op dit topic; we hebben nu lekker een Headquarter om in te RPen. :3



Laatst aangepast door Neomy op di jul 12, 2011 11:33 pm; in totaal 1 keer bewerkt

16Have a Break *insert KitKat joke here* Empty Re: Have a Break *insert KitKat joke here* di jul 12, 2011 11:32 pm

Matsuba

Matsuba

Admin l 3th Gymleader
*slotje*

Gesponsorde inhoud



Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» *insert titel here*

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum