Myth Island
A new story - Pagina 2 Ghfghg10
Wees een Trainer of Pokemon.
Kijk rond, word lid!

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Myth Island
A new story - Pagina 2 Ghfghg10
Wees een Trainer of Pokemon.
Kijk rond, word lid!
Myth Island
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 3]

26A new story - Pagina 2 Empty Re: A new story di jul 05, 2011 11:39 pm

Chie

Chie

*lol allemaal xd ik was om zeven uur wakker. Niet gezond joh.*
*waaaaaaaah. Ik kan Acute niet spelen. :/ ik speel al met Chie in dit topic. xd Doe me een lol, Syl, en RP jij even kort met haar als het nodig is. :3*

Chie grijnsde toen ze Riona achter haar zag verdwijnen. Hier ging ze nog lol meekrijgen. "O kijk, het zijn er twee. Straks bijten ze je vingers nog af," plaagde Chie het meisje, "omdat ze zo boos zijn dat ik ze geroepen heb."
Ze moest er om lachen. Geen wonder dat Riona het huis uitgezet was. Dat kind moest hoognodig wat moed in d'r lichaam gestampt krijgen.
"Haai," zei Chie vrolijk toen het roodharige meisje (die het bruinharige meisje achter haar aan gesleept had) voor haar stond. Het meisje keek haar verlegen glimlachend aan. Chie staarde even bedenkelijk naar haar.
"Eh, ja, ik vroeg me af... zijn jullie ook trainers? Jullie hebben ten slotte beide Pokémon bij?" het laatste klonk meer als een vraag dan een opmerking, "gaan jullie mee naar het Pokécenter? We schijnen daar te kunnen overnachten. Riona wijst ons de weg, trouwens."
Chie viste het bangverlegen meisje achter haar rug vandaan.

Miharu staarde even naar Cilla voordat ze keek naar waar de Ralts op doelde. "Hu, nee, die ken ik niet," zei ze droogjes, "en misschien hebben ze wel honger, ja." Miharu sprong op, met haar halfopgegeten Pokéblok in haar mond, en hupste naar de Pokémon van de twee meisjes toe.
"Hwonger?" vroeg ze met haar mond vol.

27A new story - Pagina 2 Empty Re: A new story di jul 05, 2011 11:55 pm

Riona

Riona

*Pfft, 7 uur?! Da's echt niet normaal. xD Maar in ieder geval, Riona is echt supermoedig. Kuch. xD*

"W-W-Wat?! E-Echt waar?!" zei Riona geschrokken. "D-Dat doen ze toch niet?!" toen ze achter Chie's rug vandaan werd getrokken raakte ze echt helemaal in paniek. "Wah! Niet trekken!" zei ze, terwijl ze nog steeds wanhopig probeerde zich ergens te verstoppen.

"Wacht op mij!" Zei Priscilla lachend, terwijl ze een bakje pokéblocks met haar meenam. "Praten met je mond vol is niet erg beleefd, weet je." giechelde ze toen ze Miharu met een half opgegeten pokéblock in haar mond zag praten.

*Trouwens, hier is full body image van Riona: https://imgur.com/nl9xI*

28A new story - Pagina 2 Empty Re: A new story wo jul 06, 2011 12:13 am

Chie

Chie

*ja, respect voor Riona de dappere dodo :/ xd*
*en body image is hippend! Ik moest alleen het sterretje bij de link weghalen (het sterretje was bij de link gevallen, ugh). Ik vind haar haren erg mooi. Eigenlijk alles wel :3*

Miharu keek speels schuin naar Cilla, met de Pokéblok nog in haar mond. "Sowwy." Ze slikte gauw de blok door en stak vervolgens vrolijk het puntje van haar tong naar de Ralts uit.

Chie lachtte. "Ze doen je niets, joh," mompelde ze bemoedigend naar Riona, "vertrouw me maar en blijf dicht bij me. Dan eten ze je niet op."
Ze kon het niet laten het meisje te plagen. Straks ging ze er nog spijt van krijgen, maar nu had Chie dikke pret.
Chie richtte zich weer wat loom tot de twee kleine trainers, "wacht effe. Heb ik jou niet eerder in het bos gezien? Jullie allebei niet, trouwens?"

29A new story - Pagina 2 Empty Re: A new story wo jul 06, 2011 12:24 am

Akane

Akane

*SORRY SCHATJES ZAT NARUTO TE KIJKEN*

Akane keek de 2 glimlachend aan. "Dat klopt. Laten wee maar zeggen dat Sylea en ik reispartners zijn, eh." zei Akane een beetje onhandig. Ze keek naar hun pokémon en toen naar Buneary, die wat rondjes rende. Buneary was verveeld, een meestal deed ze dat wanneer ze verveeld was. "Dus.." zei Akane vlug. "Reizen jullie ook samen?" Akane glimlachte toen ze dat zijn.

30A new story - Pagina 2 Empty Re: A new story wo jul 06, 2011 12:37 am

Riona

Riona

*Lol echt? En ja, ze is echt zooooooooo dapper! En geeft niet Akane. xD*

Priscilla stak ook dr tong uit. "Bleh!" zei ze lachend, terwijl ze naar de Buneary liep. "Ik ben Priscilla, noem me maar Cilla. Heb je honger?" zei ze terwijl ze een bakje Pokéblocks omhoog hield.

"Mhm... Als ze dat wel doen is het jouw schuld." zei Riona met traanogen. Ze wist ergens wel dat Chie haar maar plaagde, maar ze was niet goed in met mensen omgaan. Toen ze Akane hoorde vragen of ze samen reisden, wist ze geen antwoord. Deden ze dat? "Uhm..." ze keek even naar Chie. Ze wist het echt niet.

31A new story - Pagina 2 Empty Re: A new story wo jul 06, 2011 12:41 am

Akane

Akane

Buneary keek op. "Oh, eentje dan, want ik heb niet zo'n grote honger." Buneary pakte een blokje en nomde erop. Ze glimlachte naar Cilla. "Ik ben Buneary. Ik heb niet echt een bijnaam."

Akane glimlachte naar de twee. "Aha, dus jullie weten het niet? Samen hierheen gelopen maar niet zeker weten of jullie samen verdergaan, eh?" zei Akane, haar pokeball om haar nek bungelde een beetje.

32A new story - Pagina 2 Empty Re: A new story wo jul 06, 2011 12:47 am

Chie

Chie

"Tuurlijk, meid, als het gebeurt mag je de schuld op mij schuiven," mompelde Chie met een quasi-serieus gezicht, wetend dat het toch niet ging gebeuren. "Ik zal er voor zich dat ze hun tanden niet in je zetten."
Chie keek Akane strak aan toen ze haar vraag stelde, en hoorde Riona naast haar al twijfelend geluiden maken. Akane stelde al wat vast, maar Chie greep gauw in.
"Nee," begon Chie, "dat zie je fout. We reizen wel samen." Ze zei het zonder ook maar op bevestiging te wachten van het verlegen meisje naast haar. "Op weg naar de eerste gym. Correctie: dat doen we morgenmiddag. Eerst gaan we naar het Pokécenter, om te slapen, en 's ochtends staan we vroeg op om te trainen!" Chie greens.

Miharu greens. "Wel, als jij niet zo'n honger hebt, blijven er meer Pokéblokken voor mij over," zei ze. "Ik ben Miharu trouwens. Aangenaam kennis te maken."

33A new story - Pagina 2 Empty Re: A new story wo jul 06, 2011 12:51 am

Akane

Akane

Akane glimlachte. "Aha. Oké dan. Ik zou dolgraag toe willen kijken als jullie het opnemen tegen de gymleader." Zei Akane, terwijl ze in de verte naar de Gym keek. "Ik wil coordionator worden, dus ik doe niet aan gym-battles." Akane pakte uit haar tas zo'n lintjes-doosje, voor de lintjes, er zitten er geen in. "Zoals je ziet, ben ik nog een beginner dus ik moet eerst goed trainen met combo's voor ik aan en wedstrijd meedoe." zei Akane, terwijl ze het doosje wegstopte. Akane keek hierna naar Buneary, en floot op haar vingers. Buneary kwam meteen aan, wetend dat het tijd was om te gaan slapen. "Buneary, kom terug." Zei Akane rustig, daarna verdween Buneary in de Pokéball die om haar nek hing.

*Schatjes, jullie weten dat Buneary in haar pokéball zit, praat er dan alsjeblieft niet meer tegen, je praat dan tegen lucht. XDD*



Laatst aangepast door Akane op wo jul 06, 2011 1:01 am; in totaal 1 keer bewerkt

34A new story - Pagina 2 Empty Re: A new story wo jul 06, 2011 12:57 am

Riona

Riona

Riona keek even verschrikt naar Chie. Ze had eigenlijk gen problemen met samen met Chie reizen, dan was ze tenminste niet alleen. Maar de volgende middag al meteen een gymgevecht? Zo snel kan ze Priscilla echt niet trainen! "Ehm... M-Morgenmiddag al..?" vroeg ze voorzichtig. "Weet je zeker dat we er dan al klaar voor zijn..?"

"Leuk je te ontmoeten! Is het goed als ik Bun zeg?" vroeg Priscilla lachend. Ze nam nog een pokéblock. "Miharu, je eet te veel. Je word nog dik." Plaagde ze de Vulpix.

35A new story - Pagina 2 Empty Re: A new story wo jul 06, 2011 1:02 am

Chie

Chie

Miharu slikte een hap van de Pokéblok door. "Grapje zeker? Ik, dik? Ik ren het er straks weer af als ik jou terug moet pakken voor die opmerking," plaagde ze meteen terug, en ze zwiepte eens enthousiast met haar staarten.

"Jep, morgenmiddag," greens Chie, "maar dat kunnen we toch wel? We gaan morgenvroeg hartstikke hard trainen. En vriendjes vinden in het bos. Pokémon vangen. Want we kunnen dit niet alleen. O wacht! Volgens mij kun je er ook een stel in deze stad vinden, of heb ik dat fout?"
Ze dacht na. "Maar dat zijn normal pokémon hier. Misschien dat we toch het bos in moeten." Ze fronste bedenkelijk haar wenkbrauwen. "Bah. Daar kom ik net vandaan."
Chie legde haar hand op de schouder van Riona en keek het tweetal aan. "Maar let maar op! Wij vechten morgen tegen die Gymleader van hier. En we maken hem in." Ze glimlachte nog wat breder. "Jullie willen komen kijken?"

36A new story - Pagina 2 Empty Re: A new story wo jul 06, 2011 1:12 am

Akane

Akane

Akane glimlachte. "Dat zei ik net, suffie. Beter luisteren, oki?" zei Akane op een plagerige toon. "Het ziet er naar uit dat jullie gaan winnen, dat weet ik zeker. Zelfverzekerdheid is een goed iets." zei Akane, en stak haar duim op, terwijl ze glimlachte. "Maar zullen we eerst naar het Pokécenter? Het wordt al laat." zei Akane, gapend. Hierna opende ze haar tas, zoekend naar iets, daarna sluitte ze hem weer, alsof ze niet eens wist naar wat ze zocht.

37A new story - Pagina 2 Empty Re: A new story wo jul 06, 2011 1:12 am

Riona

Riona

"Ha! Mij krijg je niet te pakken!" lachte Cilla en ze rende alvast een eindje vooruit. "Kom dan, als je durft!"

"Erm... A-Als jij het zegt..." zei ze. Ze geloofde er niet echt in, Cilla was best zwak, en haar heel snel levelen was niet makkelijk. "Maar we moeten niet te diep het bos in gaan. Ik wil niet verdwalen en opgegeten worden dopor wilde Pokémon!" zei ze op dramatische toon, ze meende het niet echt. Ze wist wel dat e Pokémon in het bos vrij klein waren. "Z-zullen we nu maar naar het Pokécenter gaan?" vroeg ze, terwijl zen met haar hand in de richting van het Pokécenter gebaarde.

38A new story - Pagina 2 Empty Re: A new story wo jul 06, 2011 1:31 am

Chie

Chie

"Jwe dwaagt mwe uit?" Miharu sprong op met de Pokéblok in haar mond. "Kwom op dwan! Ik pwak je!" riep ze zo goed mogelijk uit, en ze sprintte achter Cilla aan.

"Natuurlijk zeg ik het," kaatste Chie terug naar Riona, "en er is geen Pokémon die je gaat opeten in het bos. Wel bug Pokémon." Chie greens gemeen, "je bent toch niet bang voor insecten, hm?"
Toen Riona begon over het Pokécenter, knikte Chie een keer en pakte ze de pols van het meisje vast. "Kom op dan! Ik heb slaap. En we moeten goed uitrusten voor het gevecht morgen."

39A new story - Pagina 2 Empty Re: A new story wo jul 06, 2011 1:35 am

Akane

Akane

Akane knikte ook, pakte Sylea bij haar pols, en rende naar het Pokécenter. "Kom op dan, hoe eerder we slapen, hoe eerder je kan trainen~!" zei Akane lachend. Ze wist eigenlijk niet, dat ze dus tegen ene muur aanrende. "Owowowowow.." zei Akane klagend, terwijl ze Sylea losliet. "Veel pijn, veel pijn. D:" zei Akane, terwijl ze over de wond vreef op haar wang. "Achja, komooooop nouuuu." Zei ze sloom tegen de anderen.

40A new story - Pagina 2 Empty Re: A new story wo jul 06, 2011 1:40 am

Riona

Riona

"Huh, wacht even. Riona en jouw trainster gaan naar het Pokécenter. Kom op, we raken ze straks nog kwijt!" Cilla boog af en rende langs Miharu, richting haar trainster.

"Bug pokémon? Echt waar? De meeste zijn echt ZO schattig!" zei Riona. Ze was ergens een beetje bang dat ze Chie zou laten schrikken, omdat ze er totaal niet uitzag als iemand die van bug pokémon hield. "Maar goed, laten we inderdaad maar gaan-- Gaat het?!" zei ze tegen Akane, die net tegen een muur was opgeknald.

*INSPILOOSHEID VERSPREID ZICH NAAR MN HERSENEN OH GOD*

41A new story - Pagina 2 Empty Re: A new story wo jul 06, 2011 2:02 am

Sylea

Sylea

*SORRY SCHATJES EEN SPIN PESTE MIJ, en ik ben bang voor spinnen, dus ik zat 4 uur niet achter laptop e_e''*

Sylea was de hele tijd aan het dagdromen, en lette niet op. wanneer ze Akane auw horen roepen, schoot ze uit de dagdroom en keek ze haar bezorgt aan.
''Gaat alles goed?!'' zei ze bezorgt. ze bleef haar aan staren en niet wachtend op een antwoord.
'''Misschien kunnen ze je in de pokecenter verzorgen!'' zei ze snel.
''... waar is die eigelijk?'' zei ze zachtjes daarna, niet wetende dat ze ernaar toe gingen.

42A new story - Pagina 2 Empty Re: A new story wo jul 06, 2011 2:10 am

Akane

Akane

Akane schudde snel nee. "Het gaat wel, het gaat wel. D:" zei Akane snel. "Als we maar nachtrust krijgen, ik wil morgen gaan oefenen mer Buneary, anders slaat ze me. x_x.." Akane wees naar het Pokécenter aan de overkant. "Daar is het. ..Ow.." Akane bleef over haar wang vrijven, tot ze stopte, het deed geen pijn meer. Morgen trainene, het leek een hele klus, maar het was her waard, als ze goede moves kon leren, een stunning combination kon maken en erg goed worden als coordionatior, was ze al blij. Ze was natuurlijk niet voor niets op reis gegaan. Ze wilde goed worden, heel goed, voor Buneary, maar ook voor haarzelf. Zodat ze zichzelf ene grote eer kon bewijzen.

*YAY VEEL GEBRABBEL*

43A new story - Pagina 2 Empty Re: A new story wo jul 06, 2011 2:18 am

Riona

Riona

"Gaan jullie maar vast naar binnen, ik en Cilla komen zo." zei Riona onschuldig. Achter het Pokécenter was een veldje, ze wilde alvast trainen zodat ze Chie kon laten zien dat ze niet zo'n lafaard was.

"Huh..?" Priscilla stopte met lopen en klom op haar trainer's hoofd. Zo had ze Riona nog nooit gezien, normaal was het enige wat ze wilde wat te eten en naar TV programma's kijken. Zou het te maken kunnen hebben met dat ze niet van Miharu en Chie wilde 'verliezen'..?

44A new story - Pagina 2 Empty Re: A new story wo jul 06, 2011 2:26 am

Sylea

Sylea

Sylea trok Akane mee naar de pokecenter, en liep het gebouw in. ondertussen dacht ze na over der pokemons. Een nieuwe Eevee, nog niet gebruikt, nog geen aanval gezien. NIKS. Alsnog werd de gym de beste battle van haar leven. dat wist ze zeker! ze Liep tijdens het denken tegen een stoel aan, en viel erover heen. ''Outch outch..'' momperde ze met een zuchtje. ze stond snel weer op, en draaide der jurkje goed. ''Met mij gaat alles goed!'' zei ze snel. en ze dacht weer na.


*De spin is nog niet dood en ik ben nerveus. HELP ME*

45A new story - Pagina 2 Empty Re: A new story wo jul 06, 2011 2:29 am

Akane

Akane

*Slaat de spin dood FUCK YEAH*

Akane glimlachte. "Aha, je denkt over de gym? Ik zag de spirit in de ogen gloeien. Haha." Akane giechelde een beetje, maar toen ze struikelde hielp ze Sylea overeind. "Oi, watch it." zei Akane. "Misschien kunnen wij morgen trainen, niet als battles maar gewoon elk ons eigen training, maar op het zelfde veldje. Like een samen-alleen traini- Wacht eens, ik snap mezelf niet meer" zei akane met een onhandig glimlachje, terwijl ze over haar achterhoofd wreef.

46A new story - Pagina 2 Empty Re: A new story wo jul 06, 2011 2:42 am

Sylea

Sylea

*IK BEN BANG VOOR SPINNEN en kan hem niet zien e_e*

Sylea keek der dankbaar aan.
''Ik snap je wel'' zei ze vlug ''We trainen op dezelfde gebied maar niet tegen elkaar. tada''
Ze keek Akane bijdehand aan met een glimlach.
''En ja, ik dacht over de gym'' zei ze snel verder met een dromerige blik ''Nu ik die Eevee heb, ben ik sterker dan ooit!''
Sylea draaide rondjes waardoor ze bijna weer struikelde, maar ze verbeterde zichzelf, en viel niet weer.

47A new story - Pagina 2 Empty Re: A new story wo jul 06, 2011 2:44 am

Riona

Riona

*PAK EEN BOEK EN SLA ERMEE.*

"Cilla, we moeten trainen! We gaan Chie laten zien dat we sterk zijn!" zei Riona tegen Priscilla. Ze stonden op een veldje achter het Pokécenter, dat overdag vaak gebruikt werd om te trainen en battles te houden. "Goed, sinds je alleen growl kan, heb ik dit..." zei ze terwijl ze iets dat op een snoepje leek uit haar bag haalde. "Het is een Rare Candy. Het zorgt ervoor dat je level up gaat, maar ze zijn heel zeldzaam."

Priscilla pakte het snoepje aan en kauwde erop. <Bah! Wat een vieze smaak! Alsof het vijf jaar in een moeras begraven heeft gelegen en daarna nog een paar weken in een vervuilde vijver heeft gelegen voordat iemand het opviste!> dacht ze bij zichzelf toen ze het doorslikte.

48A new story - Pagina 2 Empty Re: A new story wo jul 06, 2011 3:02 am

Akane

Akane

Akane glimlachte alweer. Daarna vroeg ze aan de zuster of ze hier mochten logeren, daarna trok akane Sylea mee naar een kamer met een stapelbed, het was een vrij bacterie-vrije kamer, dat zou je denken, met witte muren en keurig-opgemaakte bedden. "Dus, wil jij boven of onder, Sylea?" vroeg Akane vrij rustig. Het boeide haar niet waar ze sliep, ze vond het al goed genoeg om in een warm bed te slapen dan in een tent in een slaapzak. ..Al was dat normaal vrij rustig. Akane zette haar tas neer, deed haar ketting/pokeball af, en hield die varst, ze kon hem pas neerleggen als Sylea een keuze had gemaakt, waar ze wilde slapen.

49A new story - Pagina 2 Empty Re: A new story wo jul 06, 2011 3:30 am

Sylea

Sylea

Sylea werd dus meegetrokken, en keek rond wanneer ze werd meegetrokken.
''Ik wil graag beneden'' zei ze afwezig, terwijl ze nog rond keek. Wat wit dacht ze.
Sylea deed haar riem af, en legde de pokebals netjes weg op een veilige plek.
Ze dook in haar bed om te voelen of het hard of zacht was, tot haar verbazing was het zacht - Ze dacht toch echt dat ze hard waren - en voelde met der hand aan de deken.

*Nanana*

50A new story - Pagina 2 Empty Re: A new story wo jul 06, 2011 3:55 am

Akane

Akane

Akane knikte. Ze deed haar hesje uit, vouwde die op en legde die over het uiteinde van haar bed, haar pokéball legde ze op dezelfde plek als Sylea. Hierna deed ze haar schoenenn uit, haar sokken uit, een staartje in, het licht uit en ze klom naar boven. Ze klom het bed in en tot haar verbazing was het heel zacht en poezelig. "Mhm.. ..Zo zacht." Mompelde ze. Hierna viel ze zachtjes in slaap.

Gesponsorde inhoud



Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 3]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum