Myth Island
Caves...i hate them.. - Pagina 3 Ghfghg10
Wees een Trainer of Pokemon.
Kijk rond, word lid!

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Myth Island
Caves...i hate them.. - Pagina 3 Ghfghg10
Wees een Trainer of Pokemon.
Kijk rond, word lid!
Myth Island
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 3]

51Caves...i hate them.. - Pagina 3 Empty Re: Caves...i hate them.. zo dec 04, 2011 6:44 am

Ichigo

Ichigo

Ichigo grinnikte toen ze hoofd wegdraaide.. waarschijnlijk moest ze ook gapen door hem, ''Euh... Als we gaan slapen, is het vast sneller morgen,'' zei Rena op een vlugge toon terwijl ze zich naar Ichigo had gedraaid en met haar tas onder haar gezicht. De jongen knikte, “Lijkt me een goed plan. Het zal vannacht wel koud zijn als het vuur uitgaat door de wind ofzo,” mompelde Ichigo en haalde een opgevouwen fleece deken uit zijn tas en vouwde die uit en legde over haar heen.. zelf zal hij het niet echt koud hebben vannacht maar Rena misschien wel, ook hij pakte zijn tas en legde die onder zijn gezicht, ''Dit is de eerste keer dat ik met iemand kampeer,'' mompelde Rena zacht en Ichigo keek haar aan toen ze vervolgde, ''Ik bedoel.. Met een mens. Heb jij al eens met je broertje gekampeerd?,'' voegde ze eraan toe. Ichigo grinnikte… dit was voor hem de allereerste keer dat hij alleen met een leeftijdsnoot en zijn Pokémon kampeerde , voorheen altijd met een groepje vrienden in de achtertuin gekampeerd rond zijn Achtste en dat was alles eigenlijk, “nee, dit is ook voor mijn de eerste nacht onder de sterren… alleen samen met iemand. Ik heb vroeger weleens in de tuin gekampeerd met een groepje vrienden maar meer ook niet,” mompelde Ichigo en keek haar aan toen hij het hoofdje van Sparky zachtjes aaide, hij voelde hoe zijn oogleden zwaar werden en in een diepe slaap viel…

52Caves...i hate them.. - Pagina 3 Empty Re: Caves...i hate them.. zo dec 04, 2011 7:27 am

Rena

Rena

Rena trok een verbaasd gezicht toen Ichigo een deken over haar had gelegd, maar besloot hem maar om zich heen te houden. ''Dank je,'' mompelde ze, terwijl ze van het voorwerp naar de jongen keek. “Nee, dit is ook voor mijn de eerste nacht onder de sterren… alleen samen met iemand. Ik heb vroeger weleens in de tuin gekampeerd met een groepje vrienden, maar meer ook niet,” antwoordde Ichigo toen. Rena zuchtte onopmerkbaar. Vriendschap. Wat had ze dat graag gehad vroeger. Helaas was het moeilijk om jongeren van haar leeftijd te vinden in het kleine dorpje waar zij vandaan kwam. Er waren meer volwassenen en baby's. Eigenlijk was zij de enige daar, omdat de rest al op reis waren. Ze kon het hen ook niet kwalijk nemen. Als zij de kans eerder had gehad, was zij ook stukken eerder vertrokken. Misschien was haar dan het één en het ander gespaard gebleven. De blondine keek opzij en zag dat Ichigo al in slaap was gevallen. Ze grinnikte licht, voordat ze zich wat meer in de deken begroef, nog een laatste blik op de sterren wierp en toen ook maar haar ogen dicht deed. Het duurde even, maar toen werd het ook voor haar teveel en viel zij ook in slaap.

Rena werd wakker doordat ze iets zachts langs haar gezicht af voelde gaan. Langzaam opende ze haar ogen, ook al duurde het even voordat ze zicht kreeg van degene die over haar heen leunde. Het was Mayu, die een poging had gedaan haar te wekken. ''Goedemorgen,'' mompelde ze tegen de Absol, voordat ze met haar handen door haar ogen wreef en merkte dat er een deken over haar heen lag. Dat was waar ook, die had Ichigo over haar heen gelegd. Bij de gedachte van Ichigo schoot ze meteen op en keek ze naast zich. De jongen lag nog steeds naast haar te slapen. ''Zullen we ze wakker maken?'' vroeg Rena aan haar pokémon, die zacht knikte en terug naar Nero liep. ''Ichigo... Oi, Ichigo.. Wakker worden..'' mompelde het meisje tegen de oranje harige jongen, terwijl ze hem zachtjes heen en weer schudde. Na een paar pogingen van haar werd hij wakker. Toen hij bij was gekomen, stond ze weer op en vouwde ze de deken op die haar vannacht had warm gehouden. Daarna gaf ze hem terug aan Ichigo. Nadat ze al hun spullen hadden ingepakt, was Rena klaar om meteen te vertrekken. ''Yosh, tijd om een berg te beklimmen!''

- Gegodmode met toestemming! -

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 3]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum