Myth Island
A brand new start Ghfghg10
Wees een Trainer of Pokemon.
Kijk rond, word lid!

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Myth Island
A brand new start Ghfghg10
Wees een Trainer of Pokemon.
Kijk rond, word lid!
Myth Island
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 2]

1A brand new start Empty A brand new start di jun 28, 2011 6:26 am

Blade

Blade

Blade zat rustig met zijn rug tegen een boom aan, terwijl zijn pokemon Rain in een vijfer rondjes zat te zwemmen. het bos maakte hem altijd weer rustig als er iets ergs was gebeurt, en hij kwam hier dus vaak om verschillende redenen waaronder het trainen van Rain. Terwijl hij gewoon luisterde naar het gezoem van de beedrils, het getjilp van de pidgey's en de starly's en het stromen van het water gleed er een traan over zijn wang. Hij opende zijn tas en haalde er een foto van van een pasgetrouwd stel. de vrouw droeg een traditionele witte jurk en had lang blond haar, wat voor de gelegenheid was opgestoken. de man daarintegen, droeg onder zijn zwarte pak een bourdeauxrode blouse, dezelfde kleur als de muts die hij opheeft. Blade voelde aan zijn eigen muts, zich niet ervan bewustzijnd dat Rain uit het water sprong en naar hem toesloop. langzaam stopte hij de foto weg, net optijd om Rain te zien die zijn muts afpakte en wegrende. "kom hier!" riep hij, terwijl hij achter zijn pokemon aanrende, steeds dieper het bos in.

2A brand new start Empty Re: A brand new start ma jul 04, 2011 11:11 am

Chie

Chie

Chie geeuwde luid.
De warme zon had haar lui gemaakt. Ze sjokte bijna. Eigenlijk wilde ze ergens gaan zitten, maar ze wist dat als ze dan niet zou oppassen ze in slaap zou vallen. Ze likte een keer over haar lippen en keek loom om haar heen.
Ze geeuwde voor een tweede keer, vlak achter de eerste aan. Ze moest rillen, alsof de luiïge slaap haar wilde overnemen. Gauw schudde ze deze slaap van haar af.
En toen hoorde ze het.
Het klonk nog niet eens zo heel ver van haar vandaan. Een jongen riep, maar Chie wist niet naar wie of wat, of waartegen. In iedergeval moest datgene naar hem toekomen.
Vanwaar zij stond, kon ze niet veel zien, dus ze kon alleen maar op het geluid aflopen. Chie liep over het pad, en merkte dat het geluid vanachter de struiken vandaan kwam. Snel schoof ze wat takken opzij.
Een vijver. Wat verderop zag Chie de jongen rennen die vermoedelijk geroepen had. Hij kwam haar tegemoet, en rende achter een Totodile aan, die een rode muts vast had. Van de jongen?
Chie wist niet goed wat ze moest doen. "Ehm, hulp nodig?" vroeg ze ietwat dwaas toen de jongen haar voorbij rende.

3A brand new start Empty Re: A brand new start ma jul 04, 2011 3:14 pm

Blade

Blade

hij hoorde de vraag van het meisje niet en bleef gewoon doorrennen, op een geeven moment, maakte Rain een scherpe bocht vlak voor de vijver waar Blade volop inrende. "en nu is het genoeg..." zei hij. "totototototototo." grinnekte zijn Totodile binnensmonds terwijl hij terug naar Rain liep en de muts bovenop zn hoofd deponeerde. zuchtend klom Blade uit de vijfer, hij had het meisje nog niet opgemerkt. Maar Rain al wel. Terwijl Blade mopperend zijn shirt aan het uittrekken was keek die verbaasd naar zijn pokemon. "wat heb je daar?" vroeg hij, waarop Rain een tak afbeet die op de grond viel en er een meisje zichtbaar werd met als gevolg dat er een lichte blos op zijn wangen verscheen en hij haastig zijn doorweekte shirt weer aantrok en zijn muts goed neerzette.

4A brand new start Empty Re: A brand new start ma jul 04, 2011 10:00 pm

Chie

Chie

Chie werd door de jongen genegeerd. Hij zou het wel te druk hebben met het achtervolgen van de Totodile.
De jongen zag haar pas nadat de Totodile een tak had afgebeten waarachter zij halfverscholen stond. Hijzelf was ondertussen helemaal doorweekt door de val die de Totodile voor hem had gezet, maar hij had in iedergeval wel z'n muts terug.
Hij vroeg wat de Totodile daar had. Toen zijn blik op Chie viel, kleurde hij.
"Hij heeft mij," zei Chie ietwat droogjes en ze stak het plagend het puntje van haar tong uit. Ze stapte gauw uit de struiken, want wat takjes begonnen in haar zij te prikken.
"Zeg, gaat het?" vroeg ze, "dat beestje heeft je flink te pakken gehad. Is het jouw Totodile?"

*ik ga al bad in D: *schelden met ziektes is streng verboden* ik ben slecht*

>.> Oepsie. :/ Ik zal het niet meer doen.



Laatst aangepast door Chie op ma jul 04, 2011 10:36 pm; in totaal 1 keer bewerkt

5A brand new start Empty Re: A brand new start ma jul 04, 2011 10:30 pm

Blade

Blade

Blade keek naar het meisje terwijl het blozen wegvaagde. "ja," antwoorde hij. "dat is Rain, m'n totodile..." Rain keek hem blij aan toen hij werd voorgesteld. Blade keek rustig naar het meisje. "Toto!" bracht Rain verontwaardigt uit. "ohja!" schrok hij wakker. "Ik ben Blade." Hij keek rustig weg, terwijl zijn kleren langzaam begonnen te drogen. "wat deed je hier?" vroeg hij zich hardop af. hij pakte zijn muts van zijn hoofd en begon met uit te wringen, waarna hij zijn tas pakte en een pokeblock die zijn oma voor hem gemaakt had naar Rain gooide die het blij opeette. weer keek hij naar het meisje. "wat doe jij hier eigenlijk?"

6A brand new start Empty Re: A brand new start ma jul 04, 2011 10:45 pm

Chie

Chie

"Ah, wel, aangenaam jullie beide te ontmoeten," glimlachte Chie vriendelijk, "Ik ben Chiiko, maar nu me maar gewoon Chie."
Ze keek toe naar Blade's handelingen, en ontwaakte pas weer toen hij haar een vraag stelde. "Ehm, wat ik hier doe? Eigenlijk was ik op weg naar Lume Town. Maar toen hoorde ik jou roepen, dus ik ben van het pad afgeweken."
Chie zweeg even. Ze keek weg, maar wierp al gauw een schuine blik naar Blade. "En jij? Wat brengt jou eigenlijk hier?"

*ik ga haar föhnen. Het jeukt D:*

7A brand new start Empty Re: A brand new start ma jul 04, 2011 11:01 pm

Blade

Blade

Blade keek naar dr. "nou, ik kom hier vaker, Rain vind het fijn om te zwemmen hier."
hij zuchte kort waarna Rain iets tegen hem aan drukte. "en om mij te plagen, natuurlijk..."
hij schrok ineens en begon zijn zakken leeg te halen, waaruit hij wat geld, 2 pokeballs en een briefje haalde. hij stopte de pokeballs in een zijvakje van zijn tas, samen met het geld en legde het briefje terug in zijn broekzak.
hij keek dr aan. "lume town he? das toch de stad met de eerste gym? ... misschien dat we samen kunnen gaan."

8A brand new start Empty Re: A brand new start ma jul 04, 2011 11:46 pm

Chie

Chie

Chie zag Blade schrikken en zijn zakken leeghalen, maar wist niet goed waarom. Eigenlijk wist ze ook niet goed of ze moest vragen wat er aan de hand was, dus ze besloot het even te negeren. Al deed ze dit ongemakkelijk.
"Ja, dat klopt," beantwoorde Chie zijn vraag of Lume Town de stad was waar de eerste gym stond, "volgens mij werd hij begeleid door ene Simon? Hij heeft twee Normal Pokémon, als ik het juist heb."
Ze luisterde naar zijn voorstel. "O, ja, cool. Lijkt me gezellig," greens Chie. "Ik zal alleen toch meer pokémon nodig moeten hebben dan alleen mijn Vulpix. Ik hoopte in dit bos toch nog minstens één enkele pokémon te kunnen vangen."

9A brand new start Empty Re: A brand new start di jul 05, 2011 12:08 am

Blade

Blade

Blade luisterde rustig naar dr. dus zij wou ook de gyms verslaan. ineens begon hij te glimlachen. 'dan heb ik dus nu mn eerste rivaal gevonden' dacht hij. ineens keek hij op. "zeg... wat dacht je van een trainingsge echt? om te kijken wie de sterkste is?"
toen Rain het woord gevecht hoorde, bracht hij blij zijn gezicht omhoog onder begelijding van een gedreven "Toto!" alsof hij wou zeggen dat hij klaar was voor het gevecht.

10A brand new start Empty Re: A brand new start di jul 05, 2011 12:19 am

Chie

Chie

Chie kleurde wat. Ze wilde zijn aanbod absoluut niet afslaan, maar wist ook dat Miharu, haar Vulpix, er slecht voor stond als ze tegen een waterpokémon moest. Toch bleef Chie vastberaden.
"Zeker," glimlachte Chie, terwijl ze een Pokébal uit haar zak haalde. Ze wierp de Pokébal een keer in de lucht en ving het op, "ben je er al klaar voor?"
Ze stapte wat van hem weg en hield de Pokébal voor haar uit. "Miharu," zei ze simpel. Niet veel later stond de Vulpix wat blij blaffend voor haar voeten.

11A brand new start Empty Re: A brand new start di jul 05, 2011 12:31 am

Blade

Blade

terwijl hij naar de vulpix keek, berekende hij zijn kansen om te winnen.
De Vulpix, die schijnbaar Miharu heette was een vuurtype, en hierdoor had hij met Rain, wat een watertype was een voorsprong.
terwijl hij aan het nadenken was, ging Rain voor em staan en stond hij klaar voor een gevecht.
Blade keek naar haar, trok zijn muts goed, streek een pluk haar weg en zei zacht dat zij wel de eerste zet mocht doen, waarop hij een verontwaardigde kleine brul van Rain naar zijn kop kreeg geslingerd.

12A brand new start Empty Re: A brand new start di jul 05, 2011 12:39 am

Chie

Chie

Chie beet voorzichtig op haar onderlip. Ze staarde Blade recht in de ogen aan, ook al stond ze van een flinke afstand. Ze probeerde te lezen wat hij van plan was.
Maar hij deed niets.
Deed hij dat expres? Moest zij de eerste zet doen? Ze kneep haar ogen lichtjes bedenkelijk samen, maar besloot er niet te lang over na te denken. De Vulpix aan haar voeten zette zich schrap.
"Miharu, doe Ember!"

*ha, de posts worden steeds korter xd*

13A brand new start Empty Re: A brand new start di jul 05, 2011 12:53 am

Blade

Blade

blade keek naar de oranje gloeiende bolletjes die dichterbij kwamen, dit was Rain zijn omgeving...
"Ontwijk het!" riep hij, waarop de totodile voor hem opzei sprong. Shit! dacht hij, terwijl de sintels dichterbij kwamen.
gelukkig was Rain een slimme pokemon, en spoot hij een waterstraal op de sintels af, waardoor deze blusten. "bedankt" mompelde Blade, waarop hij riep: "en gebruik nu je water gun!"
Rain liep iets naar voren, maakte een sprongetje en spuwde een grote waterstraal uit, die op grote snelheid op de vulpix tegenover hem afschoot.

14A brand new start Empty Re: A brand new start di jul 05, 2011 1:05 am

Chie

Chie

Rain ontweek Miharu's Ember. Daartegen werd Miharu echter wel geraakt door zijn water gun.
Chie gromde. Dammit. Dit kon ze niet hebben. Het was een slecht begin voor een gevecht.
Maar Miharu stond gelukkig sneller overeind dan Chie gedacht had. Ze blafte een keertje en zette haarzelf gauw weer schrap. "Goed zo, Miharu!" greens Chie, "doe nogmaals Ember!"

*dit is m'n kortste post tot nu toe. En hij is verschrikkelijk kort. Ik moet me schamen. :/*



Laatst aangepast door Chie op di jul 05, 2011 1:06 am; in totaal 1 keer bewerkt

15A brand new start Empty Re: A brand new start di jul 05, 2011 1:05 am

Tekina

Tekina

Tekina was een trainer die nooit stil kon zitten, dus ookal was ze een gymleader, ze was bijna nooit in de gym te vinden. Als ze daar nodig was dan zou Kaylee haar wel bellen, dus er was ook niets om zich zorgen over te maken. Op haar dooie gemak liep Tekina door de bossen, hie rkende niemand haar, dus hier kon ze nog rustig rond lopen zonder vragen naar haar hoofd geslingerd te krijgen. Voor haar uit liep een grazieuze Espeon "Eve, niet te ver vooruit lopen!" riep het meisje de pokémon wat vermoeid na, zelf kon ze moeilijk snel lopen. Over haar rug hing een Abra, die bijna als een peuter met beide benen om haar middel en beide armen om haar nek hing. Zelf kon het haar niet zo veel schelen, voor haar was dit training. Want ze vond dat niet alleen de pokémon, maar ook de trainer moest trainen en een goede uithoudingsvermogen moest hebben. Toen Eve haar oren spitste keek Tekina haar pokémonw eer met een shuin hoofd aan en begon haar pass ietsje te versnellen. Interesant, het geluid van een gevecht vulde haar oren en ze liep net als haar pokémon achter het geluid aan. Daar bleef ze even tussen de struiken staan, kijken of ze een beetje goed waren.

16A brand new start Empty Re: A brand new start di jul 05, 2011 1:13 am

Blade

Blade

Blade keek rustig naar de Ember die op hun afkwam. "Rain je weet wat je te doen staat!" riep hij.
zijn pokemon knikte en vuurde een watergun op de ember af. toen de twee aanvallen elkaar raakten, schoot zijn pokemon naar voren, de stofwolk in die de twee aanvaen hadden opgeroepen, onwetend dat daarin nog wat sintels zijn kant op kwam, toen hij vlak bij de wolk was, werd hij volop geraakt, waardoor hij achteruit vloog. ondanks dat de klap hard was, stond zijn hij weer snel op en richte een watergun recht door het midden van de wolk heen, die hierdoor uit elkaar vloog.

17A brand new start Empty Re: A brand new start di jul 05, 2011 1:27 am

Chie

Chie

*Krijg nou Mats, je hebt het ww van Tekina teruggevonden. Dat vind ik al helemaal knap van je xd*

Chie schrok zich lam toen de tweede watergun dwars door de dampwolk heen schoot, recht op Miharu af. "Miharu!" riep ze, al was het al wat laat. De Vulpix werd met een schampschot geraakt en rolde naar rechts. Ietwat dwaas stond ze op.
"Miharu? Gaat het?" vroeg Chie wat slapjes. Door de dampwolk kon Chie naast haar Vulpix niets zien. Ze trok haar wenkbrauwen samen. Ze moest eerst wachten tot de wolk weg was voordat ze weer een zet kon nemen.
"Miharu," sprak Chie zacht, "Blijf laag en let op eventuele aanvallen." Zelf tuurde ze de wolk in, zoekend naar teken van leven.

18A brand new start Empty Re: A brand new start di jul 05, 2011 1:51 am

Blade

Blade

blade liet een schamper lachje horen, gevolgt door een knikje. gelukkig begreep Rain het, want deze schoot op volle snelheid de vijfer in, waarna deze onderwater om te dampwolk heen zwom.
ineens schoot hij uit het water. Blade zag dit en schreeuwde: "rain! nu!
De pokemon hoorde dit en schoot een paar snelle watergunstralen op de vulpix af. deze vielen rond haar in de grond, wat een grote stofwolk opriep, waarna Raiden op de kant lande en op de vulpix afrende, klaar om deze te raken met een snelle maar harde tackle.

19A brand new start Empty Re: A brand new start di jul 05, 2011 3:38 am

Akane

Akane

Akane liep door Medio Forest, met haar Buneary op haar shouder, ze hield van de scene van het bos, want het zach er ietwat magisch uit. Buneary sprong van haar shouders af, en spitste haar oren. "Mhm? Wat is er Buneary, hoor je iets?" Vroeg Akane verbaasd. Buneary knikte, en liep naar het meertje waar het gevecht rond ging. Buneary wees naar het meisje en de jongen die aan het vechten waren, en klom in een boom. "Oh, een gevecht." zei Akane opgewonden, en klom in dezelfde boom voor een goed uitzicht.

20A brand new start Empty Re: A brand new start di jul 05, 2011 3:43 am

Chie

Chie

*te gek. we hebben al twee toeschouwers. we worden nog populair, Blade. xd en dat terwijl Chie er niets van bakt xd*

Chie siste. Ze was helemaal vergeten de vijver in de gaten te houden en was totaal overrompeld door Rains plotselinge voorkomen naast Miharu. De Vulpix schrok ook.
"Miharu, gauw, ontwijk!"
Godzijdank reageerde Miharu snel genoeg en werd ze deze keer niet geraakt. Chie kon er niet nog een klap bijhebben. Tot nu toe had Vulpix alles gemist.
Miharu stapte gauw achteruit en de Totodile raasde voorbij. "Nu, Vulpix, nog eens Ember!"
Chie betrapte haarzelf erop dat ze verschrikkelijk veel Ember gebruikte, maar ze wist op het moment niets beters om de rennende Rain te kunnen raken. Een tackle zou sowiezo missen. Ze kon alleen maar hopen.

21A brand new start Empty Re: A brand new start di jul 05, 2011 3:46 am

Akane

Akane

Akane bleef naar beneden kijken en Buneary was blijkbaar opgewonden door het gevecht.
Buneary ging staan op de tak -die vrij dik was- en begon als een cheerleader te staan dansen, het zag er schattig uit. "Bun Bun~!" riep Buneary vrolijk. Akane glimlachte en genoot van het gevecht. Buneary ging weer zitten en keek vrolijk. "Het lijkt of het gevecht snel ten einde komt, he, Buneary?" vroeg Akane. Buneary knikte ja, en ze wiebelde een beetje, en vond toen haar evenwicht terug. "Achja, het ziet er cool uit, eh?" glimlachte Akane.

Dit is spam, asjebliefd post meer dan 5 regels!
Ook kan ik me niet herrinneren dat je toestemming hebt gevraagt voor een Buneary, ik vind het goed, maar het zou fijn zijn als je het de volgende keer toch vraagt!


Het spijt me in ieder geval. Ik zal het wel even aanpassen.

22A brand new start Empty Re: A brand new start di jul 05, 2011 4:00 am

Sylea

Sylea

*EN DAAR KOMT LILY AAN MET DER JOIN 8D*

Sylea liep door het bos samen met haar 2 pokemons.
Plots hoorde ze vecht geluiden.
Voordat Sylea er erg in had, rende Acute en Lilith ernaar toe, maar bleven in een bosje zodat niemand ze zag.
Zuchtent liep Sylea hun achter na, en ging ze gehurkt zitten en bekeek het gevecht.
''Geen geluid maken.. straks verstoren we het gevecht..'' zei ze zachtjes terwijl ze nog door keek.
Haar pokemons keken haar begrijpend aan en keken terug naar het gevecht

23A brand new start Empty Re: A brand new start di jul 05, 2011 4:02 am

Tekina

Tekina

Precies tegenover haar verscheen een meisje met een Buneary en in tegenstelling van Tekina, leek deze heel erg te genieten van het gevecht. Tekina kon het niet helpen om steeds de bewegingne van de trainers en hun pokémon te verbeteren in haar hoofd, maar ze kon het ze neit kwalijk nemen, het waren hoogstwaarschijnlijk nogmaar beginners. Abra begon zwaarder te worden, dat kwam omdat deze met zijn hoofd tegen haar schouder begon te hangen en zijn ogen had gesloten. Eve keek met scherpe ogen richting het gevecht, ze volgde alle bewegingen, net alsof ze het hele gevecht ook analyseerde. Tekina's mond bewoog, maar er kwamen geen hoorbare woorden, ze wou tips geven, maar je leerde alleen maar door je fouten. Dus ze hielt haar mond gewoon en wachtte gewoon tot het eidne van het gevecht, dan zou ze wel een gesprek aanknopen met beide trainers. Opnieuw hoorde ze iemand lopen, dit moment iemand vlak naast haar, dat één gevecht zo veel kijker kon trekken en dan ook ngo een gevecht van beginners. De trainers van tegenwoordig werden steeds nieuwsgieriger.

24A brand new start Empty Re: A brand new start di jul 05, 2011 4:09 am

Akane

Akane

Akane had het meisje -Tekina- eerst niet opgemerkt, maar nu keek ze naar beneden, naar het meisje en naar haar pokémon. toen keek ze weer naar het gevecht. "Mhhm.." Alsof ze de movements van de pokémon wilde ontcijferen. Buneary leek hetzelfde te doen, maar dessalniettemin bewoog Buneary ook nog mee. Eerst wiebelde Buneary een beetje, daarna viel ze bijna van de tak af. Akane hielp Buneary terug omhoog. "Buneary, beetje opletten, oke?" zei Akane onhandig. Buneary knikte en ging weer zitten, nogsteeds met een 83-face.

25A brand new start Empty Re: A brand new start di jul 05, 2011 4:14 am

Blade

Blade

blade vloekte. hij vergat de stofwolk die in het midden zat. ineens wist hij het! "Rain! gebruik Rage!" schreeuwde hij.
Vlak voor Rain door de sintel geraakt werd, activeerde deze de woede, waarna hij met volle vaart op de vulpix afschoot voor een laatste, waarvan hij hoopte, finishing attack.
ineens zag hij wat in zijn ooghoek, een buneary die naar het gevecht wees, vergezeld door een trainer. toen hij naar de andere kant keek, zag hij een tweede trainer, zo te zien al wat verder gevorderd, aangezien deze een Espeon en een Abra bij zich had.
blade begon zijn geduld te verliezen door het gevecht, de vulpix was namelijk sneller dan hij had verwacht, en ondanks de voorsprong die hij had door t pokemon type, vormde de pokemon een goede tegenstander.

Gesponsorde inhoud



Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 2]

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» The start of a new Adventure!

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum