Myth Island
Starview Hill - Pagina 2 Ghfghg10
Wees een Trainer of Pokemon.
Kijk rond, word lid!

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Myth Island
Starview Hill - Pagina 2 Ghfghg10
Wees een Trainer of Pokemon.
Kijk rond, word lid!
Myth Island
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 3]

26Starview Hill - Pagina 2 Empty Re: Starview Hill wo jul 06, 2011 11:00 pm

Bastian



Hij had niet verwacht dat het zo makkelijk ging, eerlijk gezegd. "Is goed, Riona..", zei hij aarzelend. Bas had wel erger meegemaakt. Hij keek naar Chie, en hoopte dat zij blij zou zijn. De temperatuur was lekker, en er waaide een zacht briesje. Hina leek te comminiceren met de Ralts en de Vulpix. "Oh.. I-ik kreeg haar toen ik klein was..", zei hij zichtbaar blozend en gevleid. "Dankjewel.", voegde hij zachtjes toe. Bas zorgde inderdaad goed voor Hina, en Hina zorgde ook een beetje voor Bas.

"Ja, gelukkig is het goed~", zei Hina. "Het was echt ongemakkelijk voor ze. Oh? Hallo daar~", zei ze tegen de Vulpix.

27Starview Hill - Pagina 2 Empty Re: Starview Hill wo jul 06, 2011 11:06 pm

Akane

Akane

Akane keek even op naar Bastian. "Mhm.. Even wachten hoor." zei ze tegen Blade. Akane stond op, en liep naar Bastian. Buneary sprong op haar schouder. Akane wachtte tot ze uitgepraat waren en stak haar hand uit. "Ik ben Akane, een coordinator, leuk je te ontmoeten." zei ze, glimlachend. Akane moest een beetje omhoog kijken, want Bastian was langer dan haar.

Buneary keek naar Hina. "Oh, hallo daar. Ik ben Buneary~!" Buneary stak haar pootje op alsof ze hallo wou zeggen. De trainers hoorden alleen maar "Bun, bun, buneary~!" Buneary deed haar pootje weer omlaag en glimlachte.

28Starview Hill - Pagina 2 Empty Re: Starview Hill wo jul 06, 2011 11:16 pm

Bastian



"Ook hallo.. I-ik ben Bastian.", antwoordde hij. "Wat toevallig, ik ook~" Hij bloosde weer. Met drie meisjes om zich heen kon hij ook niet anders. Het gaf hem een ongemakkelijk gevoel, maar aan de andere kant ook weer veilig.

"Oh, ik ben Hina~", tsjirpte ze naar Buneary.

29Starview Hill - Pagina 2 Empty Re: Starview Hill wo jul 06, 2011 11:23 pm

Akane

Akane

Akane keek nogsteeds een beetje omhoog naar Bastian, en glimlachte cute. "Ah, wat leuk, nog een Coördinator!" zei ze, nogsteeds glimlachend. Akane bleef nog een tijdje staan glimlachen.

Buneary glimlachte naar Hina. "Wat leuk je te ontmoeten. Hina. Ik wed dat wij elkaar nog wel een keer zullen zien, eh."

Akane keek even achterom naar Blade. "Het was leuk met je te hebben gepraat, Bastian." Akane draaide zich om, en liep weer naar Blade, en ging naast hem zitten. "Mhm, je zit erover in dat je niet genoeg aandacht krijgt, eh? Maakt niet uit, kan gebeuren." zei Akane, weer glimlachend op dezelfde cute manier.

30Starview Hill - Pagina 2 Empty Re: Starview Hill wo jul 06, 2011 11:32 pm

Sylea

Sylea

Sylea rende plots naar Akane toe. ''Hoe durf je mij alleen te laten!'' riep ze hijgend. Ze keek op wanneer ze de jongen zag. ''Wie is dat..?'' zei Sylea zachtjes tegen Akane. Ze keek naar de jongen, met een klein cute glimlachje. ''Eh-eh...'' ze keek even rond, en zag een andere jongen - genaamd bas - en glimlachte kort naar hem, niet wetende wie het was. Nieuwsgierig liep ze op Bas af, met nogsteeds dezelfde glimlach. ''Hallo!'' zei ze enthousiast tegen hem.





*ik wil nogsteeds stoppen maarja, voor chantal blijf ik e_e''

TROUWENS BAS je moet echt joinen ._.'' en zometeen wanneer ik chantal meetrek, je ziet wel, moet je even naar andere topic, ik schrijf wel eronder voor wie het is*

31Starview Hill - Pagina 2 Empty Re: Starview Hill wo jul 06, 2011 11:33 pm

Riona

Riona

Riona keek even omhoog, naar Bastian. "Sorry, soms sla ik een beetje door..."
Ze schaamde zich. Het ene moment heeft ze ruzie en het andere moment gedraagde ze zich als een idioot.
"Ik... Negeer me maar gewoon, oké?" ze liep weg, de heuvel op.
<Geweldige eerste indruk achtergelaten, Riona. Geweldig. Waarom moet je nou alles voor jezelf verpesten?> dacht ze. Iederaan dacht waarschijnlijk dat ze een vreemde gek was, en waarom niet? Het was waar.

32Starview Hill - Pagina 2 Empty Re: Starview Hill wo jul 06, 2011 11:35 pm

Akane

Akane

Akane keek stomverloren naar Sylea. "..Ik dacht dat je aan het trainen was, dat zei je tegen mij~! D:" riep Akane boos." "Hrmph.. >:I" Akane sloeg haar armen over elkaar en keek weg. Buneary keek stomverbaasd op. "Bun, Buneary?.." ze keek naar Sylea, niet wetend wat er aan de hand was. Daarna sprong ze in de schoot van Akane, want daar zat ze altijd in, voor een of andere reden.

33Starview Hill - Pagina 2 Empty Re: Starview Hill wo jul 06, 2011 11:42 pm

Bastian



(Potverdorie, had ik net gepost, flipt internet en kan ik opnieuw beginnen, en ik voel me net alsof ik uit elkaar word getrokken aan beide armen. Ik weet nu echt niet meer met welke groep hij mee gaat, kan ik het alsjeblieft even aanzien voordat ik echt ga beslissen?)

"Oh.. H-hoi.", zei hij blozend. Vier meisjes. Moest hij gaan rennen ofzo? Nee, hij kon niet. Waarom voelde hij zich zo raar met hen om zich heen? Was het omdat ze er er allevier mooi uitzagen? Waarom zou dat invloed op hem hebben? Er schoot van alles door zijn hoofd, hij keek nerveus opzij, toen hij Riona vanuit zijn ooghoek weg zag lopen. "W-wacht, je doet niks verkeerd.. J-je zei sorry, je geeft compli-" Ze bleef doorlopen, hij stopte met praten.

34Starview Hill - Pagina 2 Empty Re: Starview Hill wo jul 06, 2011 11:49 pm

Sylea

Sylea

Sylea keek Akane boos aan. ''We zijn teamgenoten dat weet je..'' zei ze boos. Ze keek weer naar de jongen, met grote ogen. ze besefte dat hij net ruzie had met een meisje, die ze herkende. ze hield der hoofd scheef en keek hem aan. ''Is er net wat gebeurt?'' zei ze op een schattige toon.




*weetnietwatmoetdoenbeninspritatieloosmuahaha*

35Starview Hill - Pagina 2 Empty Re: Starview Hill wo jul 06, 2011 11:55 pm

Akane

Akane

Akane keek nogsteeds weg. "..Fine, ik ga trainen." ze stond op, met Buneary in haar armen, en liep weg, nogsteeds in de stad op een grasveldje, dicht bij Medio Forest. Buneary keek op. Was Akane pissig ofzo? Opeens training zonder enige reden was niks voor haar. Plus, dat moet gezecht, ze heeft altijd strikte tijden wanneer ze traint. "Bun.. Buneary?.." Buneary keek vragend naar Akane. "Oh, dit is gewoon wat tussendoor training, niks ergs". zei Akane, met een wat gelogen glimlach. "Oke Buneafry, use Rain Dance~!" Buneary sprong op, maakte wat sierlijke bewegingen, en het begon te regenen boven haar. "Mooi, mooi Buneary. Gebruik nu Sunny Day~!" Buneary knikte. Ze deed haar pootjes omhoog, maakte wat bewegingen en de zon begon te schijnen, op het zelfde moment dat het regende, hierdoor kwam er een kleine, mooie regenboog terwijl het regen sprankelde door ze zonneschijn de erop scheen.

36Starview Hill - Pagina 2 Empty Re: Starview Hill do jul 07, 2011 12:01 am

Sylea

Sylea

*bas, kom zo even naar de topic dat ik zo ga maken, gewoon in deze doen dat je ons volgt XD*

Sylea zwaaide naar hem en rende weg naar Akane. Ze ging op der tenen staan en pakt haar bij der oor. ''Mee komen jij'' zei ze droog en trok der mee. Kwade gedachten gingen rond in haar mind. ze ging over van lopen, naar rennen. Het boeide haar niet of ze viel, maar ze rende door. Eigenlijk had ze geen rede om boos te zijn, alsnog was ze het. Ze rende nog sneller, en verdween samen met Akane.

37Starview Hill - Pagina 2 Empty Re: Starview Hill do jul 07, 2011 12:04 am

Akane

Akane

Akane keek geschrokken toen ze pijn voelde in haar oor. Buneary sprong snel in haar Armen. "AUWAUWAUWAUW OOR OOR OOR OOR." schreeuwde Akane. Akane mpoest met het lopen EN rennen bukken, dus ze viel een paar keer bijna. "Syleaaaa~.." zei Akane op een klagende toon. "Je doet me pij-hiiijjjn.." Buneary keek pijnlijk op, en sprong op het hoofd van Sylea, alsof Sylea een taxi was. "Bun, bun. :D" zei ze vrolijk.

38Starview Hill - Pagina 2 Empty Re: Starview Hill do jul 07, 2011 12:07 am

Riona

Riona

Riona zuchtte. Ze had de geweldige gave alles voor haarzelf en anderen te verpesten.
Ze keek naar beneden. Ze zag een roodharig meisje een ander meetrekken. Voor de rest zag ze Chie en Bastian nog steeds ergens beneden staan, en Blade zat er niet ver vanaf.
"Ik kan maar beter gewoon de stad uitgaan, dan heeft niemand nog last van m--"
Ze kreeg een mep volop in haar gezicht.
"Cilla, dat deed echt pijn! Ik zei alleen maar de waarheid! Auw!" ze kreeg weer een mep.

[Riona heeft echt een laag zelfbeeld xD]

39Starview Hill - Pagina 2 Empty Re: Starview Hill do jul 07, 2011 12:15 am

Bastian



(Ik hoop dat je m'n bericht net hebt gelezen, dwing me alsjeblieft niet ergens heen te gaan Lily.)

Bas wist niet waar hij heen moest, hij stond nu alleen nog met Chie. Hina tsjirpte zachtjes naar hem, geruststellend. Misschien was het een beter idee om naar Riona toe te gaan. Het was volledig ten onrecht dat ze boos was op zichzelf en dat ging hij haar maar vertellen ook.
"Chie, ga je mee? h-het is toch een vriendin van je?", zei hij terwijl hij dezelfde richting opliep als waar Riona heenging. Ze was gelukkig niet ver. Stil ging hij naast haar zitten, met meter afstand. "Riona, je deed helemaal niks verkeerd.. Je zei sorry, je was aardig, en tja.. w-wees gewoon niet zo hard voor jezelf alsjeblieft. Het komt w-wel goed."



Laatst aangepast door Bastian op do jul 07, 2011 12:41 am; in totaal 1 keer bewerkt

40Starview Hill - Pagina 2 Empty Re: Starview Hill do jul 07, 2011 12:39 am

Blade

Blade

Toen Blade zag dat het rustiger werd, stond hij op en liep hij richting chie.
Ondertussen vertelde Rain in geuren en kleuren wat er allemaal gebeurd was, van de dichte deur tot de bejaarde vrouw. "ik dacht even dat ze hem ging vermoorden!" zei hij lachend. "en volgens mij dacht hij dat zelf ook. Hij was namelijk zo opgelucht toen ze de deur dichtdeed!"
Toen Blade voor Chie stond zei hij rustig dat ze een probleem hadden. "simon is namelijk de stad uit en de gym is dus dicht." vervolgde hij in paniek met een lichte sadde ondertoon.

41Starview Hill - Pagina 2 Empty Re: Starview Hill do jul 07, 2011 12:50 am

Riona

Riona

Riona zuchtte. "Sorry, ik denk gewoon heel snel dat ik iets verkeerd doe."
Ze begroef haar hoofd in haar handen. "Ik... Ben een idioot. Negeer me maar als ik zo doe."

*Sorrry voor korte post.*

42Starview Hill - Pagina 2 Empty Re: Starview Hill do jul 07, 2011 12:54 am

Bastian



"ik kan zo al zien dat j-je alles behalve een idioot bent. Alles zit in je hoofd, je maak h-het jezelf alleen wijs." Hij geloofde haar niet, ze leek hem aardig en vriendelijk.

43Starview Hill - Pagina 2 Empty Re: Starview Hill do jul 07, 2011 1:07 am

Riona

Riona

"Maar ik zeg alleen maar stomme dingen, ik denk niet na voor ik iets zeg..." ze trok haar knieën op, zodat ze net een klein balletje leek.
"En daarbij ben ik altijd boos 's ochtends, ik wet niet eens waarom... Iedereen die dan met me praat krijgt alleen maar rotopmerkingen naar zijn of haar hoofd..."
Ze had het gevoel alsof ze wel door de grond kon zakken. Ze zat daar, als een kleuter die zich vreselijk aanstelde.

44Starview Hill - Pagina 2 Empty Re: Starview Hill do jul 07, 2011 1:19 am

Bastian



"Dat hoort dan bij jou," zei hij. Hina sprong van zijn schouder en ging naast haar staan. "Wiep wiep~", floot ze. Het klonk grappig. "Aan zoiets kun je niet veel doen, maar in plaats van stil te gaan zitten hier kun je er beter het beste van maken, t-toch?"

45Starview Hill - Pagina 2 Empty Re: Starview Hill do jul 07, 2011 2:03 am

Riona

Riona

Riona keek op. "Je hebt gelijk...Ik stel me gewoon aan. Zullen we naar Chie en Blade gaan?" vroeg ze. "Misschien kunnen we straks ergens gaan trainen."
Ja, trainen. Daar had ze zin in. Misschien een nieuwe Pokémon vangen. Ze had nogsteeds het lijstje waarop stond met welke Pokémon Priscilla kon breeden. Als ze er een kon vangen kon ze een echte Breeder worden.
"We kunnen naar Medio Forest, in de stad zitten niet veel bijzondere pokémon. Vooral normal-soort."

46Starview Hill - Pagina 2 Empty Re: Starview Hill do jul 07, 2011 2:26 am

Bastian



"Trainen? Leuk~", zei hij. Hina sprong terug op zijn schouder. In het bos leek het hem ook wel gezellig. Samen zijn bleek eigenlijk veel leuker dan alleen zijn, zo opeens. Wat raar was dit eigenlijk, dat hij hier niet eerder aan gedacht had. Misschien was dit wel goed zo. Gewoon met Riona meelopen en maar zien waar ze uit zouden komen.

47Starview Hill - Pagina 2 Empty Re: Starview Hill do jul 07, 2011 2:35 am

Riona

Riona

"Hmm, ik zelf wil ook een bepaalde Pokémon vange, ookal denk ik niet dat die daar rondloopt. Wil jij Pokémon vangen?" vroeg Riona terwijl ze in de richting van Medio Forest liep. Ze was blij dat er iemand bij was, alleen trainen was ook niet leuk.

[] Korte post is kort, derp []

48Starview Hill - Pagina 2 Empty Re: Starview Hill do jul 07, 2011 2:44 am

Bastian



"ik denk dat vangen later wel uitkomt, Riona..", maar ik zal zeker meedoen met trainen. hij glimlachte blij. Bas werd langzaam maar zeker meer open, en sldat was zichtbaar. Wat hij wel erg raar vond, was dat hij Chie en Riona op een of andere manier niet uit zijn hoofd kon zetten. Wat was er in Arceus' Naam aan de hand?

( Ja hij vindt ze allebei leuk )

49Starview Hill - Pagina 2 Empty Re: Starview Hill do jul 07, 2011 2:47 am

Riona

Riona

[] LOVE TRIANGLE. *zet Love Is War van Miku Hatsune en Triangler van May'n en Megumi op* Ik maak zo wel een topic in Medio Forest, k? []

-Riona has left this topic-

50Starview Hill - Pagina 2 Empty Re: Starview Hill do jul 07, 2011 3:12 am

Bastian



=Bastian has left this topic, towards Medio Forest.

Gesponsorde inhoud



Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 3]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Who's the king of the hill?

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum