Myth Island
.:: Hoe ontvang ik mijn Pokémon? Ghfghg10
Wees een Trainer of Pokemon.
Kijk rond, word lid!

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Myth Island
.:: Hoe ontvang ik mijn Pokémon? Ghfghg10
Wees een Trainer of Pokemon.
Kijk rond, word lid!
Myth Island
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1.:: Hoe ontvang ik mijn Pokémon? Empty .:: Hoe ontvang ik mijn Pokémon? vr jun 17, 2011 2:56 am

Matsuba

Matsuba

Admin l 3th Gymleader

.:: Hoe ontvang ik mijn Pokémon? Sdfsdf10
Het vangen van een Pokémon ::

Er zijn in totaal 3 manieren om een Pokémon te krijgen.
:: Krijgen van één persoon/professor
:: Broeden uit een Ei
:: Het vangen van één Pokémon

Alle drie de manieren zullen uitgelegd worden in dit topic.



:: Krijgen van één persoon/professor
De simpelste manier om aan één Pokémon te komen is het krijgen is het ontvangen van de Pokémon vaneen mede- speler of van de Professor in de Regio. Je kunt maar één Pokémon krijgen van de Professor en dat is alleen je starter Pokémon. Hiervoor hoef je geen gevecht te begaan of iets in die richting. Je hoeft alleen een post te plaatsen in Feo's lab waarin je uitlegd hoe je je starter Pokémon ophaalt. Je hebt alleen de keuze tussen de 15 starter Pokémon.
:: Bulbasaur :: Chikorita :: Treecko :: Turtwig :: Snivy ::
:: Charmander :: Cyndaquil :: Torchic :: Chimchar :: Tepig ::
:: Squirtle :: Totodile :: Mudkip :: Piplup :: Oshawott ::
Je hebt ook de mogelijkheid om een Pokémon van een ander lid te ontvangen. Dit kan alleen met een reden in de RPG en willen we het liefst zien met een Trade. Een Trade is het ruilen van twee spelers. Zo heeft lid A een Chimchar en lid B een Aipom. Die mogen dan ruilen. We willen geen trades tussen Pokémon met een duidelijk leven verschil. Zo is het verboden een Charizard met een Magikarp te ruilen.


:: Broeden uit een Ei
De tweede mogelijkheid om een Pokémon te ontvangen is door het ontvangen van een Ei. Eieren kun je niet overal tegenkomen en zijn dus zeldzaam, tenzij je een Breeder bent. De enige manier om aan een Ei te komen voor een non- Breeder is door een Event of deze te kopen bij een Daycare.

Nu je een Ei hebt moet je het broeden, maar hoe kan dat? Daar komen de Breeders weer terug. Eén Trainer, Coördiantor of een Ranger kan geen Ei broeden. Alleen een Breeder kan dit. Dus je met het ontvangen Ei bij een daycare achterlaten zodat deze gebroed kan worden. Je kan het dan later weer op komen halen bij de Daycare. Dit is de enige manier voor een Pokémon om Egg Moves te krijgen. Een Pokémon die je in het wild vangt of krijgt van de professor is dus niet toegestaan om Egg Moves te hebben.

:: Het vangen van één Pokémon
Speler ::
Het vangen van een Pokémon is zelf opgedeeld in 2 delen. Er zijn namelijk normale wilde Pokémon die door niemand worden bespeeld en mensen die Pokémon bespelen. Natuurlijk willen de door mens bespeelde Pokémon niet zonder toestemming gevangen worden en word er verwacht dat je eerst de speler van de Pokémon vraagt om toestemming.
Ook kun je de door mens gespeelde Pokémon gewoon in het wild aanvallen, maar als je je Pokéball dan gooit mag je niet zelf bepalen of het zit. Alleen de mens die de Pokémon bespeeld kan dit dit bepalen. De speler van de Pokémon hoeft alleen een simpele 'PING' te vermelden in zijn post en hij of zij is gevangen.

Wild::
De tweede optie is een wilde Pokémon vangen. Dit gaat iet simpeler. Hiervoor hoe je alleen een mooie post te maken die voldoet aan de RPG regels waarin je beschrijft dat je de Pokémon verzwakt. Aan het eind van de post moet je je Character de Pokéball naar de verzwakte Pokémon laten gooien. Dit willen we graag dik gedrukt zien. Zo kunnen de moderatoren en administratoren het makkelijk vinden. Je hoeft hierna alleen te wachten tot één Team lid het goedkeurt met één edit dat de Pokéball zit. Keurt het team het af dan mag je het her proberen tot het goed gaat.





Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum