Myth Island
Jimmy's eerste pokemon Ghfghg10
Wees een Trainer of Pokemon.
Kijk rond, word lid!

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Myth Island
Jimmy's eerste pokemon Ghfghg10
Wees een Trainer of Pokemon.
Kijk rond, word lid!
Myth Island
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Jimmy's eerste pokemon Empty Jimmy's eerste pokemon do aug 04, 2011 11:10 am

Jimmy

Jimmy

*Hijg Puf... Puf* Daar kwam Jimmy op zijn fiets. Daar moest het ergens zijn, want dat zag hij op het bord. Hij stapte van zijn fiets en liep richting de deur, *Piep* hoorde je de deur doen. 'Zo die doet het goed' zei hij heel erg zacht hij liep richting de balie en zei 'Hallo ik kom voor de Proffesor.' en hij keek de persoon achter de Balie aan die zei. " Die is deze gang door rechts" Jimmy keek haar aan." Dank je." en hij liep de gang door en kwam aan bij een splitsing en hij ging rechts en kwam bij een grote deur die ging weer vanzelf open.*Tsjek* Deed de Deur. Hij liep naar binnen en zei 'Hallo Proffessor?' opeens dook er een raar persoon op. "Hallo, Jij bent vast Jimmy of niet?" Jimmy knikte, " Jij wil vast je Eerste pokemon ophalen he." Jimmy knikte nogmaals " Heb je al ervaring met pokemon dan of niet. " Jimmy keek. 'Ja Proffessor.' De Professor haalde 4 Poke-bals te voorschijn en hij opende ze allemaal er kwam uit. Cyndaquil Squirtle Treecko en Oshawott hij keek en hij zag het kleine ottertje die gelijk naar hem toe liep. "Jou wil ik wel." zei hij en hij liep naar de prof. 'Deze wil ik.' en hij kreeg toen 5 pokeballs en een poke dex.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum