Myth Island
Training.. Ghfghg10
Wees een Trainer of Pokemon.
Kijk rond, word lid!

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Myth Island
Training.. Ghfghg10
Wees een Trainer of Pokemon.
Kijk rond, word lid!
Myth Island
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 2]

1Training.. Empty Training.. di aug 02, 2011 6:38 am

Nate

Nate

Met gemak sloeg de Oshawott een Wurmple naar achter. De Wurmple gaf echter niet op, vastbesloten rende hij op de Oshawott af met een Tackle. 'Shell Blade,' klonk een Trainer zijn stem zacht. De Oshawott haalde de schelp van zijn buik af en rende op volle snelheid naar de wurmple toe. De schelp kreeg een blauwe gloed en hij sloeg de Wurmple recht op zijn voorhoofd. De twee aanvallen kwamen tegen elkaar aan, maar het was de Shell Blade die sterker was. De Wurmple vloog enkele meters naar achteren. 'Water Pistool!' De gloed om zijn schelp verdween en de Oshawot zette de schelp weer terug tegen zijn buik. Hij haalde eens diep adem en schoot toen een krachtige straal water naar de Wurmple toe. De Wurmple die al verzwakt was vloog door de water pistool tegen een boom aan en viel toen verslagen op de grond. 'hmpf..' Zeph keek een tijdje naar de Wurmple. Waarom waren die Pokémon toch zo zwak? Voor beginnende trainers was het de bedoeling om in de Medio Forest te Trainen, maar één Level 10 Pokémon was te sterk voor de Pokémon in het bos, maar weer te zwak voor de gym in het volgende gebied. ''Laten we door gaan, Oshawott,'' zei Zeph tegen de Oshawott. Opstandig vouwde de Oshawott zijn armpjes om elkaar heen.. ''Osha..'' mompelde de kleine Water Pokémon. ''Oja, bijna vergeten,'' zei Zeph met een grijns. Hij pakte een zak koekjes tevoorschijn en liet die even zien aan de Oshawott. Een grote glimlach verscheen op het gezicht van Oshawott. ''Vangen!'' Hij gooide een van de koekjes naar de koekjes-verslaafde Water Pokémon. De Oshawott ving het koekje keurig en nam er een grote hap uit. Het duurde maar even voordat het koekje op was. ''Okeey, laten we door gaan..'' De Oshawott knikte dit keer en kwam braaf achter zijn Trainer aan gelopen.

https://mythisland.actieforum.com

2Training.. Empty Re: Training.. di aug 02, 2011 6:48 am

Hisako

Hisako

[Laten we zeggen dat dit voor Mt. Loca is gebeurd.]


[Oh en btw. als je een pokémon in het wild bevecht om te trainen, moet je dan toestemming hebben van een MOD of Admin? Dan bedoel ik battlen en ook verslaan, eh.]
---

Hisako liep rustig door Medio Forest, met haar Squirtle die nu ongeveer wel de weg weette, liep rustig en relaxed voor haar uit, ze keek rond, want het was prachtig weer. Een stukje verder hoorde ze iets. Een gevecht? Training zeker. Ze hoorde maar 1 zachtte stem. Ze liep door over het pad, zoveel mogelijk, tot ze dichtbij genoeg was om te zien wat er gebeurde. Hisako ging rustig met haar rug tegen een boom aanstaan, met haar armen overelkaar.

Haar Squirtle, die even geinterreseerd was als Hisako, klom op haar schouder en had een prima uitzicht, deze keek, rustig en relaxed, naar wat een blonde jongen aan het doen was.
Toen de jongen de kleine Wurmple had verslagen, en de jongen weg wilde gaan, zag ze dat zijn Pokémon niet mee wilde. Hierdoor verscheen een kleine glimlach op haar gezicht.
Toen de Pokémon uiteindelijk mee in stemde, viel net op dat moment Squirtle van haar schouder. "Oh.." ze keek even naar de Squirtle. "Kom maar, hop." net bij de hop, tilde ze de nog vrij jonge en kleine Squirtle op. Hij leek al helemaal niet sterk, zeker niet voor mensen met sterke pokémon. Hisako wreef over de Pokémons neus, alleen al om het beetje aarde eraf te krijgen. De Squirtle keek even verdrietig, en ging toen weer rustig zitten.

3Training.. Empty Re: Training.. di aug 02, 2011 7:03 am

Nate

Nate

[Nee, je mag elke wilde Pokémon zonder toestemming verslaan, als de pkm rond jou level is.]

Langzaam liep Zeph weg met de kleine Oshawott achter zich aan, toe hij een plof hoorde. Hij draaide zich snel om en keek naar een kleine Squirtle die op de grond lag. Squirtle waren best rare Pokémon om zo in het wild tegen te komen. Dit moest zijn geluksdag zijn. Hij grinnikt even en pakte alvast een lege Pokéball tevoorschijn. 'Kom maar, hop,' hoorde Zeph zacht. Weer keek Zeph naar de plek waar hij de kleine Squirtle eerder had zien liggen. Dit keer werd de Squirtle opgetild door een trainer. Dus de Squirtle was niet wild, jammer.. Hij bekeek de zwartharige trainster even. Ze leek ongeveer even oud te zijn als hem, max. 1 jaar jonger, of 1 jaar ouder. ''Hey!'' zei hij droog. Hij keek zijn Oshawott even aan. De Squirtle en Oshawott waren beide starter Pokémon van het type water. Het zou leuk zijn om haar te bevechten. Kort keek hij weer naar de Squirtle, deze zag er jong uit. Misschien was ze net als hem een beginnende trainer? ''Ik ben Zeph,'' zei hij terwijl hij richting het meisje liep. ''Een beginnende trainer,'' zei hij daarna kort ter informatie. ''En wat ben jij?'' Hij glimlachte kort toen hij opeens bedacht dat het raar zou klinken. Wat ben jij? Jup, dat klonk raar. ''Met wat ben jij bedoel ik, Trainer, Coördinator of Breeder..'' Als haar antwoord Trainer zou zijn dan konden ze rivalen worden.

[Inspiratieloos]

https://mythisland.actieforum.com

4Training.. Empty Re: Training.. di aug 02, 2011 7:22 am

Hisako

Hisako

Hisako keek om naar de jongen, ze had hem in haar ooghoek een Pokéball zien pakken. Hisako plaatste ondertussen de Squirtle weer terug op haar schouder. Ze glimlachte even naar Squirtle, tot ze een "Hey!" hoorde. Hierdoor keek ze op naar de jongen die ze eerder zag. Ze keek kalm op, en dacht even na. Hij was ongeveer even oud als haar. Ze glimlachte vaagjes. "Ik ben Zeph." "Een beginnende trainer." hoorde ze van de jongen, die haar kant op kwam. Zeph, eh? Toen de jongen bij haar was, glimlachte ze iets breder. "Ik ben Hisako." "En wat ben jij?" vroeg de jongen. "Eh?" vroeg ze wat vragend. ''Met wat ben jij bedoel ik, Trainer, Coördinator of Breeder..'' "Oh, eh, ik weet niet, Coordionator?" inderdaad, dat wist ze totaal niet. Een Trainer leek haar neit zo fijn, ze hield niet van telkens battlen om wat speldjes te halen. Een Breeder, tja, ze wist niet wat ze precies moest doen als Breeder, dus ze zou dan maar een Coordionator zijn? Ze wist het niet, je kon de twijfel aflezen uit haar ogen.

5Training.. Empty Re: Training.. di aug 02, 2011 7:36 am

Nate

Nate

"Ik ben Hisako." stelde het meisje zich al snel voor. "Oh, eh, ik weet niet, Coordionator?" antwoordde Hisako daarna. Hij keek haar kort aan, hij had niks meer om te zeggen. Ze hadden elkaar zeg maar pas net ontmoet dus ze hadden geen gespreks-onderwerp. ''Ehh,'' mompelde hij droogjes terwijl hij het meisje aan bleef kijken. ''Heb je misschien zin in een gevecht?'' vroeg hij onzeker. Het zou beter zijn dan elkaar maar aan te staren. En het zou een goeie training kunnen zijn voor de Gym. Dan vocht hij eens tegen een Pokémon die bevelen kreeg van een trainer en niet alleen wilde Pokémon. ''Eén tegen één, tot de tegenstander de Pokémon is uitgeschakeld. De strijdveld het hele bos?'' Hij glimlachte onzeker, hij wist niet of Coördinatoren van Pokémon gevechten hielden. Hij wist dat ze het wel in wedstrijden moesten doen maar dat hing ook uit van schoonheid en niet echt van de gevechten zelf.

[En de post worden steeds korter en korter.]

https://mythisland.actieforum.com

6Training.. Empty Re: Training.. di aug 02, 2011 7:59 am

Hisako

Hisako

Hanako viel een beetje stil. Ze hoorde Zeph even mompelen. ''Heb je misschien zin in een gevecht?'' voor ze nog kon antwoorde, kwam er een gerinkel tussen. "Oh, sorry.." ze keek op haar scherm. Haar ogen werden even groot. "Ïk moet deze nemen, sorry.." zei ze, en draaide zich om. "Ja, hallo, met Hisako." zei ze, aan de andere kant kon je zachtjes en kalm gepraat horen. "Wat? Ja, eh, mam, wat?" zei ze half onderbroken, het leek alsof haar moeder er blijkbaar telkens doorheen praatte. ""Mam, wat? Moet i-.. Ja, is goed." zei ze, half kalm, half teleurgesteld. "Oké dan, ik spreek je later." zei ze half mompelend, hierna klapte ze haar mobiel dicht, en stopte deze weg.

Hierna draaide ze zich weer om naar Zeph. "Ik ben officieel een breeder." zei ze half zuchtend. "Mijn ouders willen dat, dus als ik een goede pokémon vang, moet ik hem opsturen." zei ze. "En trouwens, natuurlijk wil ik vechten, al heb ik geen ervaring." zei ze met een vage glimlach. Hierna, liep ze rustig en kalm naar het midden van de open plek. "Trouwens, het HELE bos? Dat is niet erg handig.." zei ze. Hierna liep ze rustig naar een uiteinde van de open plek, pakte een stok, en trok rond heel de open plek met de stok een heel groot vlak, waarbinnen ze moesten vechten. "Zodat we niet verder gaan dan nodig." zei ze kalmpjes. Ze ging aan het uitende van de open plek staan, achter de lijn.

7Training.. Empty Re: Training.. di aug 02, 2011 8:10 am

Nate

Nate

Ïk moet deze nemen, sorry.." zei ze, en draaide zich om. Ze begon in de telefoon te praten en al stond Zeph naast haar hoorde hij maar het helft van wat ze zei. Ze was echter al snel klaar met praten en keek hem aan. "Ik ben officieel een breeder." zei ze half zuchtend. Het leek alsof ze het niet leuk vond om breeder te worden, al kon dit aan hem liggen. "Mijn ouders willen dat, dus als ik een goede pokémon vang, moet ik hem opsturen." Zeph keek haar even aan. ''Vind je het niet erg dat je gedwongen word door je ouders om een Breeder te worden?'' Misschien moest hij zich niet in hun zaken bemoeien, maar het klonk een beetje oneerlijk voor haar. 'Trouwens, het HELE bos? Dat is niet erg handig.. Zodat we niet verder gaan dan nodig.' zei ze kalmpjes. Zeph knikte kort. Ze had een punt, maar als ze het hele bos gebruikte konden ze gebruik maken van de omgeving, maar zo vond hij het ook goed.

''Ik gebruik Shell,'' zei hij kijkend naar zijn Oshawott. Hij ging lopen naar zijn plek. ''Je krijgt straks je koekje,'' zei Zeph tegen Shell. Shell weigerde om te vechten als hij geen koekjes kreeg. Shell ging recht voor Zeph staan. ''Als je het niet erg vind begin ik,'' liep Zeph luid zodat ook Hisako het zou horen. ''Shell, gebruik je Water Pistool!'' De Oshawoot haalde net als gewoonlijk diep adem en spuugde toen een grote straal water naar de Squirtle toe.

https://mythisland.actieforum.com

8Training.. Empty Re: Training.. di aug 02, 2011 8:17 am

Hisako

Hisako

Hisako stond al klaar, Squirtle stond al voor haar, net over de lijn. Ze hurkte even voor het gevecht begon. Ze fluisterde half. "Squirtle, of je wint of niet, ik ben trots op je." zei ze kalm. Squirtle knikte met een kalme "Squirt."

''Ik gebruik Shell,'' hoorde ze van de andere kant. "Sure, ik gebruik Squirtle."
''Als je het niet erg vind begin ik,'' "Natuurlijk, maakt mij niet uit." Hisako keek geconcentreerd op, toen er een Water Pistool op Squirtle afkwam, bleef ze kalm met haar armen over elkaar staan. "Squirtle, ontwijk, doe daarna Rapid Spin!" ze ze. Squirtle knikte en ontwijkte net op tijd. Midden in de lucht verdwenen al zijn ledenmaten in zijn shell, en deze draaide verschrikkelijk snel rond, op de Oshawott af.

9Training.. Empty Re: Training.. di aug 02, 2011 8:23 am

Nate

Nate

De Water Pistool vloog op de Squirtle af, de squirtle wist het net op tijd te ontwijken. En dit keer vielen hun aan. De Squirtle begon midden in de lucht op een hoog tempo rond te draaien en vloog Shell zijn kant op. ''Spring op Squirtle!'' riep Zeph met een grijns. Als ze bovenop Squirtle stonden konden ze hem gemakkelijk aanvallen. Dat was wat hij dacht. De Oshawott sprong op de Squirtle, maar hij kon niet goed blijven staan doordat Squirtle te snel draaiden. Hij vloog van de Squirtle af en viel op de grond. ''Gaat het?'' vroeg Zeph. Shell stond op en knikte kort. ''Oké, gebruik je Water Pistool weer!'' Dit keer stonden ze dichterbij dus er was meer kans dat Shell Squirtle raakte.

[Ugg, kort o=]

https://mythisland.actieforum.com

10Training.. Empty Re: Training.. di aug 02, 2011 8:28 am

Hisako

Hisako

[Kortheid]

---

Squirtle wist de Oshawott af te schudden, en Squirtle ging net staan, niet wetend dat deze meteen geraakt werdt door een Waterpistool. "Oh! Squirtle, gaat het?' vroeg ze ene beetje verbaasd. Squirtle knikte, en stond op. "Oké dan." ze glimlachde half evilish. "Oké Squirtle, Attack." Squirtle knikte, en wist wat hij moest doen. De squirtle deed een Rapid Spin, die boven Oshawott langsvloog om hem zo af te leiden, en rollde verder tot achter hem, en daar gebruikte hij een Bite, hopen om hem te raken.

11Training.. Empty Re: Training.. di aug 02, 2011 8:35 am

Nate

Nate

De Squirtle wist dit keer de water pistool niet te ontwijken maar het was lang niet sterk genoeg om de Squirtle te verslaan. Het ging nog goed met de Squirtle, dus ze konden nog door vechten. "Oké Squirtle, Attack." Dit was het enige wat Hisako zei, de Squirtle leek de opdracht toch te begrijpen. Hij rende naar de Oshawott toe en begon te draaien. Dus weer een Rapid Spin. Dit keer zou het wel moeten lukken om op de Squirtle te staan. Zeph wou zijn mond net openen toen hij zag dat de Squirtle lang Shell vloog. Was hij zo scheef om te missen zonder dat ze wat deden? De Squirtle stopte echter niet met de aanval, hij landde neer achter Mijumaru en rende toen af op hem met een bijt aanval. Zeph kon niks zeggen en Oshawott was al geraakt. De Squirtle zat vastgeklemd aan Shell zijn hand. ''Zorg ervoor dat Squirtle niet weg gaat en gebruik je andere hand voor een Shell Blade aanval!'' Hij haalde zijn schelp van zijn buik die blauw begon te gloeien en deed een poging op de Squirtle te raken.

https://mythisland.actieforum.com

12Training.. Empty Re: Training.. di aug 02, 2011 8:39 am

Hisako

Hisako

Hisako keek op toen Squirtle daar nog zat: "Squirtle! Laat los en ontwijk!" zei ze snel, Squirtle wou wel, maar het was net te laat, Squirtle werdt geraakt door de Shell Blade. Squirtle liet nu wel los, en landde achter Oshawott, Squirtle stond snel op en gebruikte een tackle, hopend om hem te raken. Hisako wist goed overzicht te houden, toch, zoals ze keek, leek het alsof ze wanhopig was. Ze mompelde eventjes.

13Training.. Empty Re: Training.. di aug 02, 2011 9:52 am

Nate

Nate

"Squirtle! Laat los en ontwijk!" De Squirtle probeerde het te ontwijken maar het was te laat. De Squirtle werd geraakt, en gelukkig voor Shell liet hij ook los. Squirtle landde achter Shell weer, wachten op de volgende commando. Hij gebruikte snel een Tackle. 'Gebruik je Tackle ook!' riep Zeph luid. De Mijumaru draaide zich om en rende op volle snelheid tegen de Squirtle aan die ook zijn kant op kwam rennen. Als het goed was zouden ze nu even veel schade ontvangen, als ze dan tegen elkaar in zouden rennen.

[Korrrrt]

https://mythisland.actieforum.com

14Training.. Empty Re: Training.. di aug 02, 2011 11:32 pm

Hisako

Hisako

Toen de Oshawott op Squirtle af kwam rennen, glimlachte ze. "Ontwijk en doe bite!" riep ze snel. De Squirtle rende als afleiding door, tot de Oshawott net niet dichtbij genoeg was. Hierna sprong hij over de Oshawott heen, en draaide zich snel genoeg om, terwijl hij een Bite deed.

15Training.. Empty Re: Training.. di aug 02, 2011 11:38 pm

Nate

Nate

De Squirtle wist net op tijd de aanval te ontwijken. Hij schoot net langs de Oshawott en rende nu op Shell af. Hij opende zijn mond en beet Shell met zijn krachtige kaken. ''Doe hetzelfde als daarnet!'' riep Zeph luid. Precies op de zelfde plek als ervoor werd hij gebeten, dus op z'n arm. Dit keer stond zijn andere arm al klaar om aan te vallen. In zijn rechter hand had hij zijn gele schelp vast die rustig blauw begon te gloeien. Net als de keer ervoor haalde hij uit, maar dit keer deed hij het een beetje anders. Hij probeerde de Squirtle wat weg te duwen zodat de squirtle zou vallen als hij probeerde los te laten, daarna pas zou hij echt aanvallen.

https://mythisland.actieforum.com

16Training.. Empty Re: Training.. di aug 02, 2011 11:43 pm

Hisako

Hisako

Hisako keek op: Hetzelfde als dernet? ..Shit. "Squirtle, laat los, en springattack!" zei ze snel. Squirtle werdt wel geraakt, maar deze viel niet neer, maar sprong over de Oshawott heen. Achter hem, opende Squirtle zijn mond een vuurde een Water Pistool af, tenminste om wat afstand te houden. Hisako glimlachte kort, maar wist dat ze achter stond. Ze moest beter aanvallen als ze wou winnen.

17Training.. Empty Re: Training.. di aug 02, 2011 11:49 pm

Nate

Nate

''Gebruik ook je Water Pistool! Op de grond!'' De Oshawott opende zijn mond en er schoot een straal water tegen de grond. Door de kracht schoot Shell de lucht in, door dit ontweek hij de water pistool van Squirtle. Het moest nu bijna tijd zijn. Elke Pokémon had een eigen ability. Die van de Water Starters was Torrent. Dit betekende dat als een Water starter zijn HP op 33% zat zijn water aanvallen 2x zou sterk zouden worden. ''Duik naar beneden met je Shell Blade!'' midden in de lucht haalde Shell zijn schelp tevoorschijn. Net als normaal begon de schelp blauw te glimmen. Hij dook richting een boom, zette zich af tegen de boom, en schoot toen gelijk door naar de Squirtle.

https://mythisland.actieforum.com

18Training.. Empty Re: Training.. di aug 02, 2011 11:57 pm

Hisako

Hisako

Wat?.. Squirtle miste. Squirtle werdt afgeleid door de Oshawott die naar achter schoot, naar een boom, toen hij op Squirtle afkwam met zijn Shell blade, herrinerde ze zich iets. Torrent! Zijn ability! "Squirtle, doe Rapid Spin!" ze ze snel, Squirtle knikte, en net voor hij geraakt werdt, sprong hij op, deed een rapid spin, en hij vloog door tot hij ver genoeg was. "Oké, doe nu je tackle om het te beindigen!" ze Hisako snel, hopend dat ze zou winnen. (Gaatnooitgebeurencough)

19Training.. Empty Re: Training.. wo aug 03, 2011 12:09 am

Nate

Nate

Op 2 pootjes landde de Oshawott. Hij keek even verward heen en weer waar de Squirtle. Het duurde even voordat hij door had waar de Squirtle stond. Hij draaide zich om en zag dat de Squirtle al zijn kant op rende. ''Gebruik ook je Tackle aanval!'' Moedig rende Shell op de Squirtle af. Zijn kleine pootjes bewogen op volle snelheid. Met zijn hoofd naar voren, dus een soort van headbutt maar toch niet, rende hij op de Squirtle af, maar dit keer hield hij de Squirtle wel in de gaten. Als hij zou merken dat de Squirtle op het laatste moment zou ontwijken net als de keer daarvoor zou hij ook zijn aanval proberen te ontwijken.

https://mythisland.actieforum.com

20Training.. Empty Re: Training.. wo aug 03, 2011 12:18 am

Hisako

Hisako

Hisako glimlachte. Toen Oshawott dichtbij genoeg was, draaide Squirtle zich om, zodat de Oshawott er keihard tegenaan zou knallen. Door de grote klap van de OShawott die tegen zijn Shell aanknalde, viel Squirtle neer, hij had al laag HP, en nu lag hij daar dus K.O. "Mhm.." zei ze kalmpjes. Hierna liep ze rustig het veld op, en pakte Squirtle op. "We gaan zo wel naar het Pokecenter." Hierna pakte ze haar pokéball, en Squirtle verdween erin. Ze stopte de pokéball weg.

"Goed gevochten." zei ze kalm, met een glimlach. Ze stak haar hand uit. Je kon aan haar ogen zien dat ze het een geslaagd gevecht was.

21Training.. Empty Re: Training.. wo aug 03, 2011 12:24 am

Nate

Nate

De Oshawott rende volop tegen de schild van de Squirtle aan, en omdat hij ook al een lage HP had viel ook Shell uitgeschakeld neer. ''Je hebt goed gevochten..'' zei hij zachtjes tegen zijn Oshawott, ''Rust maar lekker uit in je Pokéball..'' De Oshawott keek hem even droog aan. ''Je krijgt straks je koekjes,'' mompelde hij droog. De Oshawott knikte en ging braaf in de Pokébal. "Goed gevochten." Hoorde Zeph Hisako zetten. ''Jij ook,'' zei hij grijnzend. ''Het is dus een gelijkspel geworden.'' Hij keek haar kort aan. Zo'n gevecht was veel beter dan een gevecht tegen wilde Pokémon. Door haar kon hij zien dat hij nog wat moest trainen voordat hij Simon, de eerste gymleader, zou moeten uitdagen.. Waar hadden ze het eigenlijk over voor de gevecht? Hadden ze nu nog steeds geen gespreks-onderwerp? ''En.. Wat ga je nu doen? Gewoon rondreizen op zoek naar Pokémon? Of ga je echt zoeken naar een bepaalde Pokémon?

https://mythisland.actieforum.com

22Training.. Empty Re: Training.. wo aug 03, 2011 12:31 am

Hisako

Hisako

''En.. Wat ga je nu doen? Gewoon rondreizen op zoek naar Pokémon? Of ga je echt zoeken naar een bepaalde Pokémon?'' "Nee. Mijn ma zei alleen ALS ik goede pokémon vind. Ze nemen niet heel mijn adventure af, hoor." zei ze met een glimlach. "Plus, als ik een goede vind, stuur ik hem op, en als ze eggs hebben verkopen ze die. Het klinkt vaag maar zo sterven de pokémon niet uit. Plus, ze hebben een kleine Day Care, thuis." Hisako, die haar pokédex tevoorschijn hield, keek er even door. "Mhm.." hierna stopte ze hem weer weg, en keek weer op naar Zeph.

23Training.. Empty Re: Training.. wo aug 03, 2011 12:42 am

Nate

Nate

"Nee. Mijn ma zei alleen ALS ik goede pokémon vind. Ze nemen niet heel mijn adventure af, hoor. Plus, als ik een goede vind, stuur ik hem op, en als ze eggs hebben verkopen ze die. Het klinkt vaag maar zo sterven de pokémon niet uit. Plus, ze hebben een kleine Day Care, thuis. Zeph knikte af en toe, dat leek best leuk hoe ze het zei. Bij haar ging het alleen om het reizen. Zeph zelfs moest moeite doen om de Pkm te trainen, en daarna een speldje winnen. Als hij die speldje eenmaal had moest hij weer door gaan met trainen voor zijn volgende speldje. Wat hij deed klonk saai, maar hij vond de gevechten leuk. ''Hou je geen enkele Pkm die je zelf vang? Het word leuker als je meerdere Pokémon hebt.''

https://mythisland.actieforum.com

24Training.. Empty Re: Training.. wo aug 03, 2011 12:51 am

Hisako

Hisako

Hisako glimlachte toen jij een paar keer knikte. Ze reidse voor haar plezier, maar alsnog, ze moest wel. Ze kon zelf pokémon vangen die haar ouders al breeden, en die dan zelf houden. Maar speciale pokémon die moeilijk te krijgen zijn, DIE moest ze opsturen. ''Hou je geen enkele Pkm die je zelf vang? Het word leuker als je meerdere Pokémon hebt.'' "Natuurlijk. Mijn ouders willen pokémon die moeijlijk te vangen zijn. Ik kan de meeste zelf houden. Maar zo alleen reizen voor pokémon lijkt me een beetje eenzaam.." zei ze zachtjes.

25Training.. Empty Re: Training.. wo aug 03, 2011 1:12 am

Nate

Nate

"Natuurlijk. Mijn ouders willen pokémon die moeijlijk te vangen zijn. Ik kan de meeste zelf houden. Maar zo alleen reizen voor pokémon lijkt me een beetje eenzaam.." zei ze zachtjes. Een antwoord dat te verwachten viel. Hij keek haar kort aan, daarna keek hij weer naar de Pokéball waar Shell in zat. Misschien werd het tijd at hij naar de Pokémon Center ging. ''Ehh, ik denk dat ik moet gaan.. '' Zei hij nog kijkend naar zijn Pokéball. Hij richtte zijn blik weer op Hisako. ''Als je op Myth Island blijft komen we elkaar vast wel nog eens tegen, zie je later..'' Hij bleef nog enkele seconde kijken en draaide zich toen om om in de richting te lopen van waar de Pokémon Center hoorde te zijn.

https://mythisland.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 2]

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum