Myth Island
De eerste training voor Jimmy en Oshawott Ghfghg10
Wees een Trainer of Pokemon.
Kijk rond, word lid!

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Myth Island
De eerste training voor Jimmy en Oshawott Ghfghg10
Wees een Trainer of Pokemon.
Kijk rond, word lid!
Myth Island
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Jimmy

Jimmy

Jimmy kwam aan lopen met Oshawott in de pokéball 'Kom er maar uit Oshawott.' riep Jimmy en hij liet Oshawott uit de pokéball. 'Oshawott we gaan vandaag trainen.' Oshawott knikte en ging zitten en kijken om te zien wat zijn trainer wou wat hij deed. ' Oshawott je enige aanval die je kan is Tackel dus die gaan we veel gebruiken voor de rest gebruiken we omgeving.' Oshawott knikte. ' Oke laten we dan nu onze eerste tegenstander uit gaan zoeken.'

' Kijk daar is een Pidgey val deze aan met tackel' Oshawott rende naar Pidgey en beukte deze tegen de grond de pidgey keek bang en vloog toen weg. 'Kijk Oshawott een Aipom val hem aan met tackel.' Jimmy verwachte dat Aipom ook wel weg zou lopen. Oshawott tackelde Aipom die toen boos werd en Oshawott begon te slaan. 'Oshawott probeer te ontwijken' Oshawott probeerde het maar het lukte niet.

'Iemand help alsjeblieft.' riep hij hard door het bos de Aipom was sterker dan hij verwachte.

Hisako

Hisako

Achter Jimmy dook een Squirtle op, die met rapid Spin de Aipom uitschakelde. "Squirt, Squirtle." zei het kleine mannetje. Achter Jimmy, dook Hisako op, die licht zuchtend en met haar armen over elkaar rustig naar haar Squirtle liep. Hisako pakte Squirtle op, die daarna op haar schouder ging zitten. Hisako keek met haar felle blauwe ogen de jongen aan. "Volgende keer moet je niet roekeloos aanvallen maar een techniek hebben. Wees blij dat ik in de buurt was." zei ze, alsof hij haar training had verstoord. Hisako straalde altijd kalmheid uit. "Trouwens, die Aipom is nu K.O., dus je zou me moeten bedanken." een klein glimlachje verscheen op Hisako's gezicht toen ze dat zei.

Jimmy

Jimmy

Jimmy keek op opeens zag hij een kleine Squirtle staan die met een aanval de Aipom KO liet gaan. ' Wow goed gedaan Squirtle.' en hij keek naar het meisje dat opeens uit de bosjes kwam. 'Ook hallo, ik ben Jimmy wie ben jij. is deze Squirtle van jou?' toen hij dit net had uitgesproken begon het meisje opeens "Wees maar blij dat ik in de buurt was." Jimmy keek haar aan en zei.'Ja bedankt daar voor.' hij keek Oshawott aan.' Gaat het jongen?' en Oshawott knikte.'Heey, heb je honger sprak?' hij opeens tegen het meisje.'Oshawott hier heb jij een lekkere Berry oke jonge.' en hij pakte een oran bes van de boom

Hisako

Hisako

Squirtle knikte vrolijk toen de jongen hem bedankte. "Jimmy, eh." sprak Hisako rustig. "Ik ben Hisako." toen de jongen vroeg of ze honger had, knikte ze lichtjes. "Best wel ja." Squirtle gleed van Hisako af, om hierna voor haar te gaan zitten. Aan Hisako kon je zien dat ze er best wel gaaf uitzag. Ze had lang zwart haar, met felle blauwe ogen. Ze droeg een lang soort jurk met riemen om haar middel en een wijde kraag. Daaronder droeg ze laarzen emt riemen met veel profiel. Hisako ging zitten achter Squirtle.

Gesponsorde inhoud



Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum