Myth Island
Levy's training Ghfghg10
Wees een Trainer of Pokemon.
Kijk rond, word lid!

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Myth Island
Levy's training Ghfghg10
Wees een Trainer of Pokemon.
Kijk rond, word lid!
Myth Island
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Levy's training Empty Levy's training do aug 04, 2011 9:05 am

Levy

Levy

Ondertussen was Levy diep in het bos, en ook diep gefocust op zijn training. Dit was waarschijnlijk zijn eerste training. Het ging al goed met zijn mudkip, die was al level 6! "Mudkip, we zijn al goed bezig geweest voor vandaag, maar we moeten meer kunnen!" Riep Levy naar mudkip. Mudkip knikte fel en keek in de rondte. "..Een vogel!" Riep Levy. Dat was al helemaal zeldzaam in een bos vol met bug en grass pokémon. "Laten we kijken wat de pokédex zegt" Zei hij. De pokédex brabbelde wat, en noemde de vogel een spearow. "Spearow hé?!" riep Levy. "Mudkip, tackle!!" Riep hij hard. Mudkip rende op de spearow af en gaf hem een tackel. De spearow kreeg een bult op zijn hoofd en keek woedend naar de mudkip. Hij wou net beginnen met aanvallen, maar mudkip was hem te snel af. "Goedzo! En dan nu..tackle!" Riep Levy nogeens. Mudkip deed ook zijn tackle aanval nog eens en spearow viel verzwakt neer. Opeens vloog de spearow op naar een boom toe. "Niet weggaan! We zijn nog niet klaar!" Riep Levy boos. Opeens begon er wat te ritselen in de boom. En niet alleen in de boom, maar ook verderop. "W-wat is er aan de hand??" Levy zette een stapje naar achter. Mudkip ging dicht bij Levy staan.

2Levy's training Empty Re: Levy's training do aug 04, 2011 9:27 am

Nate

Nate

Met een grote smile op z'n face keek hij naar Shell. Ze hadden eindelijk de weg weer kunnen vinden en waren nu weer terug in Medio Forest, dus ze konden door gaan met de training. ''Met wat zullen we beginnen..'' grijnsde Zeph kort terwijl hij naar de Oshawott keek. Shell bleef stil. ''Osha..'' mompelde hij droogjes terwijl hij naar zijn mond wees. ''Eten dus..'' Zepg haalde een zak met koekjes tevoorschijn en ga deze aan de Oshawott. De Oshawott at deze in een hap op. ''Okeey, nu je je koekje hebt opgegeten, met wie of wat zullen we -'' Hij was nog niet klaar met zijn zin en je hoorde een krijs.. ''Wat was dat?'' Zeph rende gelijk de richting op waar het geluid vandaan kwam en kwam op een open plek tevoorschijn.. Er stond er een jongen van ongeveer zijn leeftijd, maar het leek niet erop dat de krijs van hem kwam. ''Ehh..'' Hij keek even naar de bomen.. Jup, het zat daar in.. Het duurde maar enkele seconde voordat er 6 Spearow tevoorschijn kwamen, die beide jongens aanvielen..

https://mythisland.actieforum.com

3Levy's training Empty Re: Levy's training do aug 04, 2011 9:33 am

Levy

Levy

Aan de ene kant kwam een trainer tevoorschijn genaamd Zeph. Levy liet een diepe zucht vallen. "Gelu-" Levy kon zijn zin niet afmaken, want er kwamen maarliefst 6 spearow uit de bosje gevlogen. "Dat verklaart het gekrijs." Zei hij onserieus. "Rennen." Hij werd ineens serieus en keek naar mudkip en de andere trainen. "Nee..nu hoef ik niet meer te rennen." Ondertussen was het gaan regenen, en er was zelfs wat onweer. "Ik hoef niet meer te rennen..want nu heb ik een pokémon!" Er kwam een grijns op zijn gezicht. Natuurlijk was 6 spearow teveel om in zijn 1tje te verslaan. "Ik weet niet wie je bent..maar, kun je me helpen?" zei hij tegen de andere trainer. Levy en zijn mudkip stonden klaar om 3 spearows op te vangen.

4Levy's training Empty Re: Levy's training do aug 04, 2011 9:46 am

Nate

Nate

"Ik weet niet wie je bent..maar, kun je me helpen?" zei de Trainer tegen hem. ''Of.. Ik ren weg terwijl jij het handelt..'' zei hij droog. ''Neej, ze halen me toch wel in..'' zei hij daarna met een grijns op z'n gezicht. ''Ik neem de linker helft wel. Shell, gebruik je Water Pistool om op te stijgen!'' De Oshawott had dit al eens eerder gedaan. Hij gebruikte zijn water pistool op de grond en steeg zo op. Hij landde op een van de spearow. ''Gebruik nu je Shell Blade aanval!'' Hij pakte zijn schelp van zijn buik en sloeg de spearow op zijn hoofd. Gelijk daarna sprong hij op een andere Spearow. De Spearow die geraakt was lag KO op de grond.. Misschien waren het wel veel Pokémon, maar ze waren heel zwak. Daarom vochten ze alleen in een groep. En om het nog beter te maken regende het, de kracht van water pokémon werd nu hoger en de spearow werden langzamer omdat het moeilijk te vliegen was in regen. ''Gebruik ook op deze je Shell Blade!'' riep Zeph naar Shell. De Oshawott luisterde braafjes. Dit keer kon hij niet naar de volgende spearow springen omdat die te ver was. Hij landde keurig op z'n pootjes. Terwijl hij dat deed werd hij aangevallen door de overgebleven spearow met een peck. Gelukkig kwam het op de schelp zodat hij maar weinig schade kreeg. ''Gebruik je Water Pistool om hem op de grond te houden!'' Shell begreep het gelijk. Hij sprong de lucht en over de Spearow, die opnieuw probeerde aan te vallen. Hij gebruikte zijn waterpistool naar de grond toe zodat de Spearow hard tegen de grond aan werd geduwd. Hij lande op de Spearow, ''Nu Tackle!'' Hij ging van de Spearow af staan en tackelde hem op het hoopje van de andere Spearow.. ''Dat is de laatste..''

https://mythisland.actieforum.com

5Levy's training Empty Re: Levy's training do aug 04, 2011 10:04 am

Levy

Levy

"Alright, that's the spirit!" Riep Levy. "Go, mudkip!" Riep hij hard. Mudkip raasde het veld op en nam de rechterkant van de spearows. "Tackle!!" Riep Levy. Radeloos keek hij naar mudkip, aangezien tackle tot nu toe de enige aanval was die hij had. Mudkip rende naar 1 van de spearow toe en tacklelde die. Spearow viel terug aan met een peck aanval, en die was raak. Mudkip deinsde naar achter, maar gaf niet op. "Tackle!!" Riep Levy. Mudkip gebruikte tackle, en hij schakelde de spearow uit. "Goedzo! Nog 2 te gaan." Zei hij blij tegen mudkip. "Doe dan nu je..Tackle!!" Riep hij hard. Mudkip gebruikte zijn tackle op de 2de spearow, maar de andere spearow kwam helpen. "2 tegen 1..dat wordt lastig." Zei Levy nadat de tackle raak was. "Ik geloof in je mudkip!" Riep Levy. Opeens vielen ze beiden aan met een peck aanval. Mudkip werd hard geraakt en stond nauwelijks overeind. Opeens ging er iets blauws om hem heen gloeien. "W-wat doe je, mudkip!?" Levy keek mudkip verward aan. Zijn ability Torrent was geactiveerd doordat hij lage HP had gekregen. "Geweldig! Gebruik dan nu je-" Levy werd onderbroken door zijn eigen pokémon. Mudkip schoot naar voren en gebruikte zijn water pistool. De 2 spearows werden beiden geraakt en waren meteen 2OHKO. De rain had ook nog zijn water aanvallen geboost, dus eigenlijk was mudkip sterker als nooit te voren. "Goed gedaan mudkip!" Riep Levy blij.

6Levy's training Empty Re: Levy's training do aug 04, 2011 10:12 am

Nate

Nate

Met een grote grijns p z'n gezicht keek hij Levy aan ''Ik ben Zeph,'' stelde hij zichzelf voor. Hij keek naar de verslagen spaerow op de grond, ze hadden geluk gehad. Meestal reisde ze in groepen van meer dan 6, meestal in groepen van rond de 15. ''Misschien moeten we weg gaan voordat de spearow wakker worden, straks roepen ze om meer hulp..'' Hij keek naar Shell die op adem probeerde te komen, maar toen hij zag dat zeph naar hem keek. Deed hij zijn armpjes over elkaar en stak hij zijn borst naar voren met zijn mond wijd open. ''Ja, je krijg weer een koekje..' zei Zeph droog terwijl hij naar Shell keek. Hij pakte de zak koekjes weer tevoorschijn en gooide een koekje naar Shell. Daarna keek hij de Mudkip ook aan, het zo niet aardig zijn om te eten terwijl de andere Pkm keek. ''Mudkipp..'' zei hij droog. ''Vang!'' Het was niet de bedoeling dat hij het echt met zijn pootjes zou vangen, maar in een keer zou opeten. Zo deed Shell het altijd.. Jaloers keek Shell naar de Mudkip, waarom kreeg hij een van zijn koekjes? Geïriteerd liep hij naar de mudkip en toen hij merkte dat niemand keek ga hij de Mudkip een kleine duw..

https://mythisland.actieforum.com

7Levy's training Empty Re: Levy's training do aug 04, 2011 10:18 am

Levy

Levy

"Phfoe..Dat was daadwerkelijk een vermoeiende battle." Zei Levy, terwijl hij alleen bijna z'n stem kwijt was van het schreeuwen. "Ik heb helaas geen pokémonvoer, mudkip.." Zei hij terwijl hij naar Zeph keek. Zeph had al wat pokémon voer naar mudkip gegooid, terwijl Levy dat had gezegd. "..Dat kan ook." Zei hij. Mudkip begon blij te eten. Opeens kreeg hij een kleine duw. Het was van de andere pokémon. De oshawott van Zeph. "Muudmuudkiip!*" Zei mudkip tegen de oshawott. "Hey kijk, volgensmij zijn ze vrienden" Zei Levy dom. Hij lachte en keek naar de 2 water-starters. "Zo, dus wat brengt jou eigenlijk hier in Medio forest?" Vroeg Levy nieuwgierig. "Ik ben hier namelijk om te trainen..om mijn eerste badge te krijgen!" Zei hij met een grote grijns op z'n gezicht.

*Laat dat!

8Levy's training Empty Re: Levy's training do aug 04, 2011 10:31 am

Nate

Nate

"Hey kijk, volgensmij zijn ze vrienden" Zei Levy dom. Zeph keek ook naar de twee. ''Jup, volgens mij heb je gelijk..'' grinnikte hij dom. "Zo, dus wat brengt jou eigenlijk hier in Medio forest? Ik ben hier namelijk om te trainen..om mijn eerste badge te krijgen! Hij keek Levy een poosje aan met een domme face.. Dus het was een Trainer. Het kon een rivaal worden, hij zou nu graag een gevecht willen maar Shell was al verzwakt door de spearow. Het zou niet slim zijn om niet op volle kracht te vechten. ''Ik ben in het Medio Forest voor dezelfde reden als jou..' zei Zeph.. ''Ik ben Zeph,'' herhaalde hij. Eigenlijk had hij al eens gezegd hoe hij heette maar hij wachtte tot de jongen zou zeggen hoe hij heette. Daarom strooide hij nu met hints.. ''Dus jij hebt ook nog geen gymbadges he..'' Shell keek droog naar de Mudkip. ''Oshaaa..'' zei hij droog wat betekende.. U Mad?

https://mythisland.actieforum.com

9Levy's training Empty Re: Levy's training do aug 04, 2011 10:39 am

Levy

Levy

Levy kreeg opeens door dat hij zijn naam moest zeggen. "Oh ja! Mijn naam is Levy" Kwam er droog uit. Ondertussen waren oshawott en mudkip diep in een gesprek. Mudkip keek de oshawott raar aan. Hij zei ''Dus jij hebt ook nog geen gymbadges he..'' tegen Levy's mudkip. Mudkip probeerde het te negeren, maar daarna zei de oshawott U mad? "Mud! Mudkip mud!" Zei mudkip. Het betekende dat het hem niks scheelde, maar dat deed het hem eigenlijk wel.. Mudkip zijn ogen stonden in vuur en hij keek gefocust naar de oshawott. Zodra ze uit dit bos kwamen..zodra ze weer helemaal gezond waren. Dan zou mudkip de oshawott uitdagen voor een gevecht. "Mudkip" Mudkip draaide zich om en ging bij Levy staan. Het was een sein, maar helaas wist Levy niet wat het betekende. "Heb je nog honger?" Vroeg Levy aan mudkip. Mudkip keek geïrriteerd naar Levy. Hij had duidelijk geen honger..

10Levy's training Empty Re: Levy's training vr aug 05, 2011 1:09 am

Nate

Nate

"Oh ja! Mijn naam is Levy" Levy dus. Hij wist niet waarom, maar die naam klonk heel bekend. Hij zag er uit als een beginnende trainer, maar z'n vechtstijl was dat niet. Hij keek de Mudkip aan, wat vonden mensen leuk aan de Pokémon? Een paar jaar geleden was er een overdreven grote Mudkip Hype. Ging iedereen, U liek Mudkipz? tegen je zeggen. Dat was irritant. Marshtomp vond hij wel leuk, dat was een van de weinige Water Type die bestand was tegen bliksemaanvallen. Natuurlijk maakte die Swampert ook gelijk cool. ''Een Mudkip, hé.'' Hij keek Levy weer aan. ''We hebben beide Water Pokémon starters,'' zei hij grinnikend. ''Al is het eigenlijk niet mijn echte starter Pokémon, ik heb een andere Pokémon. Die heb had ik eigenlijk eerder, dus at ik m'n echte starter. Hij haalde een Pokémon. ''Nero!'' zei hij zachtjes, een kleine Shiny Eevee kwam tevoorschijn..

Shell keek met zijn Troll Face naar de Mudkip. Deze zei dat het hem niks kon schelen, maar aan de blik van de Mudkip was duidelijk te zien dat dat niet zo was.. Mudkip keek hem gefocust aan, het begon bijna eng te worden. 'Mudkip..' werd tegen hem gezegd, daarna draaide de Mudkip zich om en ging bij zijn trainer zitten. ''Heb je nog honger?'' vroeg de trainer. Ahh! Dus dat was zijn plannetje, hij ging vragen om meer eten zodat hij het kon inwrijven bij hem! Dat ging niet gebeuren. Hij rende ook naar Levy toe en klemde zich vast aan levy zijn been. ''Ik wil eten!'' riep hij luid, al zou Levy alleen. ''Oshaa!'' horen. Hij keek Levy met een doordringendste blik aan, en om het nog beter te laten lijken. Liet hij wat kwijl uit z'n mond komen.

~ Eigenlijk was dat van de Gymbadges tegen Lev & Niet tegen Mudkip ~

https://mythisland.actieforum.com

11Levy's training Empty Re: Levy's training vr aug 05, 2011 1:50 am

Levy

Levy

(Dan las ik dat verkeerd, haha xD)

Levy keek volo bewondering naar de Shiny eevee. "Wauw! Dat is..speciaal." zei hij met grote ogen. "Je hebt echt leuke pokémon" ZeiL evy grijnzend. Opeens begon er een oshawott zich aan levy vast te klemmen. "Oshaa!" KWam er uit. Levy keek verbaasd op. "W-wat doet je oshawott?" Zei Levy die het duidelijk niet verstond. Ineens begon de oshawott te kwijlen. "..Volgens mij wil die eten." Wenkte Levy naar Zeph. Aangezien hijzelf niet genoeg bij had. Opeens midden in het gesprek sprong er een weedle uit de struiken. En ondertussen was mudkip weer helemaal fit om te battlen. "Mudkip! Go!" Rip Levy. "Mudkip gebruik je water pistool!" Riep hij naar mudkip. Mudkip schoot meteen naar voren en vuurde zijn water pistool af. Weedle werd naar achter geblazen door de water pistool en kwam boos weer terug. Hij deed zijn poison sting, en mudkip kreeg een beetje damage. "Geef niet op mudkip, gebruik je tackle!" Riep Levy. Mudkip knikte en rende op weedle af. De weedle werd geraakt en viel hard op de grond. "Goedzo mudkip!~" Zei Levy blij. Mudkip ging weer blij bij Levy staan.

12Levy's training Empty Re: Levy's training vr aug 05, 2011 2:15 am

Nate

Nate

''Shell! Heb je geen manieren geleerd?'' vroeg Zeph een beetje boos aan de Oshawott. Shell keek hem droog aan, liet de been van Levy los en schudde z'n hoofd heen en weer. ''Oja, je hebt geen manieren geleerd..'' grijnsde hij droog. Het was zijn taak om hem die manieren te leren, maar was het niet logisch dat hij niet aan de been van andere personen moest hangen terwijl hij kwijlde. Welke Trainer zei nou aan z'n Pokémon, 'En als je Trainers ziet, moet je niet aan hun benen hangen en bedelen voor eten.'? Hij zuchtte. ''Je hebt al te eten gekregen Shell, je krijgt straks nog een koekje. Niet nu.'' Hij keek naar Levy. Deze was onderhand bezig met een gevecht tegen een Weedle. Hij versloeg de Weedle met gemakt. ''Mijn beurt!'' zei Zeph blij. Hij keek naar een caterpie die verscheen. De Caterpie keek Oshawott boos aan, zonder reden. HIj opende zijn mondachtigiets en schoot een spring schot af. Deze klemde aan de schelp. Hij trok zo hard mogelijk aan het draadje zodat de schelp lost schoot. De schelp lag nu naast hem. Nu schoot hij een draadje naar de poot van Shell, hij trok zo hard mogelijk en Shell viel achterover neer. ''Shell! Probeer los te komen, en gebruik daarna je waterpistool!'' Shell probeerde zich los te schudden uit het draadje maar dat lukte niet. Hij gebruikte wel een Water pistool toen hij de kans kreeg. De Caterpie schoot weg en liet het draadje los. Nu kon Shell vrij rondrennen, al zat het draadje nog aan z'n poot vast. ''Tackle!'' Shell rende naar de Caterpie en tackelde deze tegen een boom aan. Dit was genoeg om de Caterpie te verslaan. De Oshawott pakte zijn schelp op en zette deze weer op z'n maag. Daarna liep hij naar Zeph. Hij had gevochten, dus hij kreeg een koekje. Dat waren de regels. De koekje verslaafde Pokémon opende zijn mond wijd open. ''Nu krijg je er pas een.'' Zeph gooide een koekje in de mond van Shell die tevreden naar Zeph keek.

https://mythisland.actieforum.com

13Levy's training Empty Re: Levy's training vr aug 05, 2011 2:36 am

Levy

Levy

"Heb je nog energie om te vechten!?" Riep Levy tegen zijn mudkip. Mudkip hoefde niet eens te aarzelen en knikte meteen. "Oké!" Zei levy. Levy keek om zich heen. Daar in de verte..daar was een venipede. Hij zat vastgeklemt aan de boom. "Perfect!" zei hij overhaast. "Mudkip, water pistool!!" Riep hij. Mudkip haalde diep adem en schoot een perfecte water pistool naar de venipede. "Goedzo! En dan nu de tackle!" Zei hij tegen mudkip. De venipede was ondertussen uit de boom gevallen, en mudkip tackelde met volle kracht tegen de venipede aan. Venipede kwam boos overeind en beukte mudkip. "Hou vol!!" Riep Levy. Mudkip beukte terug en de venipede viel bewusteloos op de grond. "Yeah!" Riep Levy. "Goed gedaan mudkip, je hebt wel wat verdiend.." Zei hij. Levy, die nog wat arm was pakte een klein koekje uit zijn broekzak. "Hier, deze heb je verdiend." Zei hij. Daarna pakte Levy zijn potions tevoorschijn. "1tje voor jou mudkip, om je weer HP te geven. Wil jij er ook een voor oshawott, Zeph?" Vroeg Levy aardig, terwijl hij de potion gebruikte op mudkip/.

14Levy's training Empty Re: Levy's training vr aug 05, 2011 4:11 am

Nate

Nate

Zeph keek Levy weer aan, deze was al weer begonnen met een nieuw gevecht. Hij grinnikte, jup. Dat kon een goeie rivaal zijn. Hij keek weer naar Shell die nog steeds bezig was met zijn koekje. Dit was een van de eerste keren dat hij er zuinig mee deed. Tenminste, als je dat zuinig wou noemen, dit keer was het niet in een hap op maar in twee en zat de helft over zijn gezicht. "1tje voor jou mudkip, om je weer HP te geven. Wil jij er ook een voor oshawott, Zeph?" Zeph keek even naar Shell. Dat zou wel beter zijn dan weer naar een Pokémon Center moeten zoeken, en dan natuurlijk weer verdwaald raken. Misscihen moest Zeph ookk beginnen met het meenemen van Poiton en als hij geen Poiton meenam, moest hij moomoomilk komen. Dat genas de Pokémon en vonden de Pokémon lekker. En als z'n eten op was kon hij de moomoomilk op drinken. ''Graag..'' zei hij tegen Levy. Hij naam de Poiton aan.. 'Dit kan misschien een beetje prikken..'' zei Zeph nu tegen Shell. Hij spoot wat op de Oshawott die het niet lekker scheen te voelen. ''Levy, jij was toch ook een trainer? Kunnen we dan geen gevecht houden?'' Hij keek Levy droog aan. Hij wou al sinds het begin een gevecht hebben, maar dat kon niet omdat beide Pokémon niet op volle energie waren. Maar nu waren ze dat wel als het goed was. Natuurlijk zou hij Shell eerst gebruiken, deze was nog niet zo sterk als Nero en had nog ervaring nodig.

https://mythisland.actieforum.com

15Levy's training Empty Re: Levy's training vr aug 05, 2011 10:43 am

Levy

Levy

Levy keek hoe Zeph zijn pokémon genas. "Nu zien ze er allebei weer fit uit!" Zei levy blij. Zeph vroeg nu aan Levy of hij ook een trainer was. Levy knikte. Meteen daarna vroeg Zeph voor een gevecht. Onverwacht voor levy, maar ze waren er allebei precies klaar voor! "Natuurlijk zou ik een gevecht leuk vinden! Jij toch ook, hé mudkip!?" Zei hij met alle vertrouwen in zijn mudkip. Dus het was Shell vs Mudkip. "Ik zal vast aan de linkse kant gaan staan. Deze open plek is goed voor een gevecht, wees hij aan. "Mudkip, sta in positie voor de aanval!" Zei hij en hij wachtte op Zeph en Shell hun beurt.

(vreselijk korte post, maar oké :o)

16Levy's training Empty Re: Levy's training vr aug 05, 2011 10:51 am

Nate

Nate

"Natuurlijk zou ik een gevecht leuk vinden! Jij toch ook, hé mudkip!? Ik zal vast aan de linkse kant gaan staan. Deze open plek is goed voor een gevecht. Mudkip, sta in positie voor de aanval!" Zeph knikte en ging aan de rechterkant staan. Nu stonden ze recht tegenover elkaar. Shell ging voor Zeph staan. ''Okey, als je het niet erg vind beginnen wij!'' Dit was zijn tweede trainer gevecht in 5 dachten en eigenlijk die hij ooit had gestreden. Grappig, eerst vecht je er geen een en als je er eenmaal een vecht blijven zze achter elkaar komen. Dit was een goeie ding want hij had de training heel erg nodig voor de 1ste gym. Het grappige was dat hij de eerste keer tegen een water starter vocht met zijn water starter en hij dit keer hetzelfde deed, al was het dit keer een andere water starter. Nu hoefde hij alleen maar een totodile en piplup te vechten en dan had hij ze allemaal gehad. ''Okeey Shell, begin met je Tackle!'' De Oshawott rende de kant van de Mudkip op, en toen het leek dat hij wou tackelen. Opende hij z'n mond weid en schoot hij er een water pistool naar de Mudkip. Dit had hij met Zeph afgesproken, als ze een gevecht begonnen met tackle, was dit eigenlijk een water pistool in disguise..

[Snel wat in elkaar gedingt omdat ik moet gaan. ]

https://mythisland.actieforum.com

17Levy's training Empty Re: Levy's training vr aug 05, 2011 11:03 am

Levy

Levy

Daar was het dan. Levy's 1ste trainerbattle! Zeph ging aan de rechterkant staan, samen met oshawott. En Levy stond aan de linkerkant, samen met Mudkip. "Houd je vooral niet in.." Zei Levy grijnzend. Ze waren waarschijnlijk gewaagd aan elkaar, dus het kon interessant worden. Zeph opende de aanval met een tackle in disguise. Het bleek uiteindelijk een water gun te zijn! "Laat je niet verrast worden mudkip! Een beetje water kunnen we wel tegen, dus laat ze maar zien wat een echte water gun is!!" Riep Levy. Mudkip sprintte een klein stukje en vuurde toen ook zijn water gun af. Clash! De 2 water guns vlogen fel op elkaar af. Een kleine damp explosie ontstond, en Levy greep zijn kans. "Mudkip, ga naar voren en gebruik tackle!" Zei Levy tegen mudkip. Mudkip knikte en ging recht door de damp heen. Met wel wat schade van de water gun van oshawott dook hij door de damp heen, naar de plek toe waar oshawott zou moeten staan. "Nu!" Riep Levy nog van de linkse helft. Mudkip gebruikte zijn tackle.

18Levy's training Empty Re: Levy's training vr aug 05, 2011 11:55 am

Nate

Nate

Zeph keek levy aan. Slim,hij bestreed de water pistool aanval met dezelfde aanval. De twee aanvallen kwamen tegen elkaar en er verscheen iets dat op rook leek. Levy zei aan zijn Mudkip dat hij een tackle aanval moest gebruiken. De mudkip rende snel naar voren toe. Shell kneep zijn ogen tot spleetjes, hij zou dit gevecht niet verliezen. Hij bleef de mudkip z'n stappen goed aankijken, terwijl hij wachtte op de commando van z'n trainer. "Ontwijk! Gebruik daarna je shell blade aanval!" Shell sprong weg, naar z'n linker kant, maar werd toch geraakt door de aanval. Shell viel bijna achterover, maar bleef staan. Hij haalde zijn schelp tevoorschijn, deze begon blauw te gloeien en dit keer kwam er een Kunai, achtige vorm omheen. Met een grote grijns probeerde hij de mudkip te raken met een shell blade.

https://mythisland.actieforum.com

19Levy's training Empty Re: Levy's training za aug 06, 2011 12:23 am

Levy

Levy

"Goed gedaan mudkip!" Riep Levy toen hij uiteindelijk zag dat mudkip zijn tackle raak was. "En dan nu" Opeens zag Levy de shell blade aankomen. "Ontwijk!" Riep hij nog. Tevergeefs, de shell blade raakte mudkip hard. Maar helaas was shell blade een water aanval, dus zou het niet zóveel schade maken. "Mudkip, naar voren! Mud slap!" Riep Levy. Mudkip sprintte terug naar oshawott en viel aan met zijn mud slap. Er werd wat modder gestrooid naar Oshawott's gezicht. Hopelijk zou het oshawott verblinden of wat schade aanrichten. Levy grijnsde naar Zeph. Ze lieten beiden duidelijk alles zien wat ze in mars hadden. Maar het kon meer. Veel meer, maar ze hadden nog niet veel keuze in aanvallen. Mudkip had ondertussen maar 4 aanvallen, die nog niet eens zo sterk waren. En oshawott had er ook ongeveer zoveel. Levy wachtte af of het raak was. Mudkip stond ondertussen klaar om oshawott een tackle te geven als hij zou aanvallen.

20Levy's training Empty Re: Levy's training za aug 06, 2011 1:00 am

Nate

Nate

Met een grijns keek Zeph, Levy aan. De Shell Blade was raak! Jammer genoeg, was er niet zo veel schade omdat het ook een water type aanval was, maar dat was te verwachten. "Mudkip, naar voren! Mud slap!" riep Levy. De Mudkip rende op Oshawott af en gooide toen modder richting de Mudkip. Zeph grijnsde de shell blade zou niet veel schade doen, maar was wel handig voor wat anders. ''Gebruik je Shell Blade om de Mud Slap weg te slaan!'' Hij sloeg meerdere ballen modder kapot, maar het was natuurlijk onmogelijk omdat bij allemaal te doen. Hij werd door meerdere geraakt. ''Gebruik je Tackle aanval!'' Dat was zijn enige non- water type aanval die schade kon aanrichten. z'n movepool kon je niet echt slecht noemen voor een Pokémon van zijn level. Shell rende naar de Mudkip toe en maakte een schijn beweging naar links, daarna sprong hij naar rechts om de Mudkip via z'n zijkant te raken.

https://mythisland.actieforum.com

21Levy's training Empty Re: Levy's training za aug 06, 2011 1:23 am

Levy

Levy

Levy keek toe wat er gebeurde, ondertussen. De modder ballen van mud slap werden een voor een weggeslagen door razor blade. Toch raakte vele modderballen de oshawott. "Hmpf. Het is moeilijk om met zo weinig moves een strategie te verzinnen..maar we geven niet op!" Riep Levy naar mudkip. De oshawott was van plan om tackle te gaan gebruiken. "Dat kunnen wij ook!" Riep Levy. Mudkip stond toch al klaar voor een tackle. Waarom zouden ze het toch niet riskeren. "Mudkip, go!" Riep Levy. Mudkip stortte zich naar Shell toe. Ondertussen maakte Shell een schijnbeweging naar links, en maakte een sprong naar rechts. Maar mudkip draaide zich om tijdens het rennen, door 1 van zijn voorpoten vast te klemmen en de rest van zijn lijf mee te draaien richting Shell. Het mocht dan wel mislukt zijn om mudkip van de zijkant te raken, maar de 2 tackles botsten op elkaar. Mudkip kreeg veel schade mee doordat de oshawott zijn snelheid hoger was. "Geef niet op!" Riep Levy. Mudkip schudde zich uit en rende meteen weer volop naar oshawott toe. Hij zou en moest niet opgeven.

22Levy's training Empty Re: Levy's training di aug 09, 2011 3:27 am

Nate

Nate

De Mudkip rende zijn kant op met zijn hoofd naar voren. Hij rende recht op de Oshawott af die ook tackelde. Ze kwamen hard tegen elkaar. De Mudkip leek meer schade te ontvangen omdat Shell harder rende. Dit betekende niet dat Shell weinig schade ontving. Hij werd ook hard geraakt op zijn hoofd en viel op de grond. Hij stond even op en wreef even over zijn voorhoofd. "Geef niet op!" riep Levy. Zeph keek naar zijn oshawott. De Mudkip rende al naar hem toe.. ''Gebruik weer je Shell Blade! Gooi zand omhoog met je aanval!'' De schelp werd weer gepakt en hij legde het op de grond. Hij rende naar de Mudkip toe terwijl de Shell blade over de grond sleep. Toen hij heel dicht bij was gooide hij de Shell Blade naar boven zodat niet alleen zand, maar ook veel stenen omhoog vlogen en de Mudkip niet zou kunnen zien waar Shell was. Hij pakte de Shell weer op, sloot zijn ogen en rende de kant op waar de Mudkip hoorde te staan wat nu heel dichtbij was, daarna sloeg hij hard.

https://mythisland.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum