Myth Island
Training Ghfghg10
Wees een Trainer of Pokemon.
Kijk rond, word lid!

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Myth Island
Training Ghfghg10
Wees een Trainer of Pokemon.
Kijk rond, word lid!
Myth Island
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Training Empty Training do jul 07, 2011 3:03 am

Riona

Riona

Riona trok Bastian mee, het bos in. "Kom op! Dit word leuk!" lachte ze. Ze was blij dat ze niet alleen hoefde te gaan trainen, en ze vond Bastian best aardig. Ze wilde graag vrienden met hem worden.
<Ja toch? Gewoon vrienden..?> dacht ze. Haar hersenen waren altijd een grote hoop van willekeurige dingen. Daarom zou ze het ook nooit goed doen in gymbattles, de prestatiedruk en willekeurige gedachten zouden niet goed samengaan, dan zou ze zich nooit kunnen concentreren. Dan zou ze helemaal in paniek raken en zeker verliezen.

"We zijn er! Als je hulp nodig hebt ergens mee, roep me maar!" zei ze. ze liep een eindje bij hem vandaan en ging even zitten. Ze wilde graag zien hoe hij het tegen een wilde Pokémon zou doen.

2Training Empty Re: Training do jul 07, 2011 3:39 am

Bastian



Bas liet zich meetrekken door Riona. "Ha, Ja.", antwoordde hij. Na een minuut of vijf arriveerden ze in het bos. Riona leek te gaan zitten om te kijken hoe zij het ervanaf zouden brengen. Heel toevallig vloog er net een Dustox.

"Hina, laat eens wat zien~", zei hij rustig. "Wiepwiep!", piepte ze blij, en schoot verbazend snel op de Dustox af. Een van haar vleugels veranderde van wollig en wit naar scherp en zilver, en ze raakte de Dustox hard en snel, om er daarna een hak met haar snavel achteraan te geven. De dustox sloeg terug met een windvlaag, en bracht Hina kort uit balans. Met een draai kwam ze terug. Het zag er allemaal heel sierlijk uit. "Oké, je combinatie, Hina~", moedigde hij Hina aan. De Swablu, die wel degelijk goed getraind was, schoot op de Dustox af en gebruikte Astonish. De overmaatse mot krimpte in elkaar, terwijl Hina een Salto over haar heen maakte, en het beëindigde met een Staalvleugel.

3Training Empty Re: Training do jul 07, 2011 4:18 am

Riona

Riona

[] Bug Pokémon worden onderschat. Ze zijn schattig en cute en desu en en en /shot []

Riona klapte. "Heel goed gedaan! Mooie combo, ook!" daar kon zij wat van leren. Opeens zag ze in haar ooghoek iets. Een kleine Sewaddle. "Oh. Arceus. SCHATTIIIIG!!!" riep ze. Ze kon het niet helpen, ze hield gewoon erg van bug Pokémon. "Cilla! Deze MOETEN we vangen!" riep ze, terwijl ze recht tegenover de Sewaddle ging staan.
"Priscilla, growl!" riep ze. Cilla gromde naar de kleine Sewaddle, waardoor zijn attack status naar beneden ging. De meeste mensen vinden dat geen goede zet om te gebruiken, maar Riona had een plan. Toen de Sewaddle een tackle aanval wilde gebruiken, riep Riona snel "Ontwijk!", maar was net te laat. De Sewaddle was sneller dan ze had verwacht, en raakte Priscilla recht in haar maag. Die deinsde achteruit, maar viel niet. "Gaat het, Cilla? Doe opnieuw growl!" dit deed de kleine Ralts, en het werkte. Toen de Sewaddle string shot probeerde, was Riona er klaar voor. "Cilla, spring en gebruik Confusion!" Dit deed ze, weliswaar net op tijd voordat string shot haar raakte. Toen ze op het hoogste punt was scheen de zon achter haar, wat de Sewaddle verblindde. Precies toen gebruikte ze Confusion, wat de verblinde Sewaddle niet kon ontwijken. Dit was al vanaf het begin af aan Riona's plan geweest. Door growl deden de Sewaddle's attacks minder damage dan normaal, en door in de lucht te springen verblindde het zonlicht de Sewaddle, waardoor Cilla een onontwijkbare Confusion kon doen. Daardoor werd de Sewaddle verward, en stootte die, nog half blind, tegen een boom aan. "Dat moet genoeg zijn..." zei Riona. Ze was best nerveus, ze had nog nooit eerder geprobeerd een Pokémon te vangen.
"Go, Pokéball!" zei ze, terwijl ze een Pokéball naar de bijna K.O. Sewaddle gooide. Die werd door een rood licht in de Pokéball gezogen. De Pokéball wiebelde een beetje in het gras.
"Alsjeblieft, laat het werken..." fluisterde ze tegen haarzelf. Priscilla leek hetzelfde te doen.
Toen de pokébal op het punt stond 'PING' te zeggen ging hij toch nog open, de Sewaddle brak er uit, jammergenoeg was deze door de werking van een pokébal niet meer in de war en kon hierdoor een aanval op Prischilla uitvoeren.

[] Mijn god, dat kostte langer dan verwacht om te schrijven xD Ik ben ook gewoon een perfectionist en wilde het zo gedetailleerd mogelijk opschrijven. Ik hoop dat er geen spelfouten in zitten. []

** Na nog één aanval heb je hem, maar ik vind één keerte tegen een boom op knallen net niet genoeg om een bijna K.O. te zijn **

[] Ah, begrepen. Confusion zelf doet trouwens ook damage, kijk maar op serebii. []

"****!" schreeuwde Riona. Blijkbaar nog niet genoeg verzwakt. "Cilla, hou vol! Ontwijk!" De kleine Ralts rende in rondjes om de Sewaddle heen, die telkens probeerde haar te vangen met String Shot. "Goed, nu nog een keer Confusion! Zo makkelijk geven we niet op!" Priscilla sprong om nog een String Shot te ontwijken, en deed confusion. Deze keer verwarde het de Sewaddle niet, maar het deed nogsteeds damage. "Pokéball!" schreeuwde Riona toen ze nog een Pokéball naar de Sewaddle toe gooide. "Deze keer moet het lukken..." zei ze nerveus. Veel Pokéballs had ze niet meer over, en Priscilla kon ook niet veel attacks meer aan.

PING!

4Training Empty Re: Training zo jul 10, 2011 3:45 am

Bastian



Zo te zien deed de kleine Priscilla het geweldig. "Wauw, je ving er net eentje!", zei hij vrolijk, glimlachend. Hina tsjirpte blij naar hen. "Mooi, r-riona~", zei Bas.

"Wauw, Cilla, mooi gedaan! Je ziet er moe uit zeg. Swadloon had geen zin zeker? Je hebt tenminste wel een maatje nu. Ben beniewd of mijn Bas het ook eens gaat proberen.", zei Hina tegen Priscilla.

"Riona, ga je de Swadloon misschien een bijnaam geven?, vroeg Bas aan de blije Riona.

5Training Empty Re: Training zo jul 10, 2011 9:46 am

Riona

Riona

[] NINJIN HET IS EEN SEWADDLE xD []

"H-Het is gelukt..?" Riona kon het niet geloven. Ze had een van haar lievelings Pokémon gevangen. "Yaaaay! Zag je dat Bastian? Het is me gelukt!" Ze pakte de Pokéball op. "Kom er maar uit!"

De kleine Sewaddle keek eerst even versuft om haar heen, en dook toen een beetje bang in elkaar. "W-Wat is er gebeurd? W-Wie zijn jullie..?" ze keek even om haar heen, en toen zag ze Priscilla. "W-Wat is er gebeurd? We waren aan het vechten en toen en toen en toen..."

Priscilla zuchtte. "Rustig, rustig. Ik heet Priscilla, maar noem me maar Cilla. Ik leg straks alles uit, maar nu gaan we naar dat meisje." ze wees naar Riona. "Ze wil je waarschijnlijk een naam geven."

Riona pakte de kleine Sewaddle op. "Hallo! Ik ben Riona, en ik ga vanaf nu heel goed voor je zorgen! Ah, maar eerst een naam..." Riona dacht even na. "... Wat dacht je van Taylor?"

De kleine Sewaddle lachte. Ja, Taylor, dat leek haar wel een leuke naam. En deze 'Riona' en 'Cilla' leken haar ook erg aardig. Toen merkte ze Hina en Bastian op. Wie zouden dat zijn? Ze sprong uit Riona's handen en liep, een beetje verlegen, op Hina af. "H-Halllo... Ik ben Taylor... Wie ben jij?"

[] Herpderp, en nu achtergrondinfo waarom ik Sewaddle Taylor heb genoemd want achtergrondinfo is cool.

DUS WE BEGINNEN MET EEN QUOTE VAN DE POKÉMON WHITE POKÉDEX.

This Pokémon makes clothes for itself. It chews up leaves and sews them with sticky thread extruded from its mouth.

In het engels zijn mensen die kleding maken (en verkopen) 'Tailors' genoemd.
'Tailor' en 'Taylor' klinkt hetzelfde. Vandaar Taylor.

Hurrdurr dat was het. []

6Training Empty Re: Training zo jul 10, 2011 10:00 pm

Bastian



Sorry riona, ik ben niet helemaal helder, je weet waarom. []

"Oh, Hoi Taylor, ik ben Hina. De jongen is mijn baasje, hij is echt lief voor me.", zei ze vrolijk terwijl ze haar vleugel aan het poetsen was. Bas keek rustig toe.

"Mooie naam, R-riona.", zei Bas tegen haar. Het was een leuk gezicht. "Misschien wil Hina ook wel een vriendje. Zou dat misschien leuk zijn?" Dan moest hij wel voor een geschikte zorgen.

Gesponsorde inhoud



Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum